I. DATE PERSONALE
1. Numele şi prenumele . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Data şi locul naşterii . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. Domiciliul .. . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. Clasa . . . . . . . . . .
II. STRUCTURA FAMILIEI
1. Numele şi prenumele părinţilor
mama . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
tata
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.Tipul de familie:
q
normală
;
q
părinţi
despărţiţi;
q
părinţi
vitregi;
3. Fraţi (surori) mai mari sau
mai mici: .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . .
4. Atitudinea familiei faţă de
copil: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
III. REZULTATE ÎN ACTIVITATEA ELEVULUI
1.Rezultate la învăţătură
|
clAsa
|
medii
|
||
|
2. Participare la concursuri :
|
|
Lectura:
q neselectivă
q selectivă
III. PROCESELE COGNITIVE ŞI STILUL DE MUNCĂ INTELECTUALĂ
1. Nivelul de inteligenţă: putere de judecată, capacitate
de înţelegere, pricepere de a sistematiza, de a desprinde esenţialul, de a
stabili legături (asociaţii) etc.
|
Q.I.
=
|
4. Limbajul:
- vocabular bogat;
- exprimare
frumoasă şi corectă;
|
- exprimare
uşoară şi corectă;
|
- vocabular redus;
- exprimare greoaie;
|
- vocabular foarte
sărac;
- exprimare
incorectă.
|
q prezintă
tulburări de scris – citit;
q prezintă
tulburări de pronunţie (dislalii);
q alte
menţiuni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5. Stilul de muncă:
q organizat;
q inegal,
cu fluctuaţii în salturi;
q neglijent,
copiază temele de la alţii;
q mari
lacune în cunoştinţe, rămâneri în urmă la învăţătură şi la alte activităţi;
IV. CONDUITA ELEVULUI LA LECŢIE ŞI ÎN CLASĂ
1. Conduita la lecţie:
q atent,
participă activ, cu interes;
q atenţia
şi interesul inegale, fluctuante;
q de
obicei pasiv, aşteaptă să fie solicitat;
q prezent
numai fizic, cu frecvente distrageri
2. Purtarea în general:
q exemplară,
ireproşabilă;
q corectă,
cuviincioasă, bună;
q cu
abateri comportamentale relativ frecvente, dar nu grave;
q abateri
comportamentale grave, devianţă.
V. CONDUITA ÎN GRUP, INTEGRAREA SOCIALĂ A ELEVULUI
1. Participarea la viaţa de grup:
q mai
mult retras, rezervat, izolat, puţin comunicativ;
q participă
la activitatea de grup numai dacă este solicitat;
q este
în contact cu grupul, se integrează, dar preferă sarcinile executive;
q caută
activ contactul cu grupul, sociabil, comunicativ, stabileşte uşor relaţii, vine
cu idei şi propuneri;
q activ,
sociabil, comunicativ, cu iniţiativă, bun organizator al grupului.
2. Cum este văzut de colegi:
q bun
coleg, sensibil, te înţelegi şi te împrieteneşti uşor cu el;
q bun
coleg, săritor la nevoie, te poţi bizui pe el;
q preocupat
mai mult de sine, individualist, egoist.
3. Colegii îl apreciază pentru:
q rezultatele
la învăţătură;
q pentru
că este prietenos, apropiat.
VI. TRĂSĂTURI DE PERSONALITATE
1. Temperamentul:
q puternic
exteriorizat, impulsiv, nestăpânit, inegal, iritabil, uneori agresiv, activ,
rezistent la solicitări, cu tendinţe de dominare a altora;
q exteriorizat,
energic, vioi, mobil, echilibrat, uşor adaptabil, vorbăreţ, guraliv,
nestatornic;
q calm,
controlat, reţinut, lent, uneori nepăsător, mai greu adaptabil, rezistent la
solicitări repetitive;
q hipersensibil,
interiorizat, retras, nesigur, anxios;
q tip
combinat.
2. Emotivitate (simplă):
q foarte
emotiv, excesiv de timid, emoţiile îi perturbă activitatea;
q emotiv,
dar fără reacţii dezadaptative;
q neemotiv,
îndrăzneţ.
3. Dispoziţie afectivă
predominantă:
q vesel,
optimist;
q mai
mult trist, deprimat.
4. Însuşiri aptitudinale:
q lucrează
repede, rezolvă uşor şi corect sarcinile de învăţare;
q rezolvă
corect, dar consumă mai mult timp şi investeşte mai mult[ energie<
q lucrează
greoi, cu erori, nu se încadrează în timp;
5. Trăsături de caracter în
devenire:
a) atitudini faţă de muncă:
q pozitive
q negative
b) atitudini faţă de alţii:
q pozitive
q negative
c) atitudini faţă de sine:
q pozitive
q negative
RECOMANDĂRI EDUCATIVE:
. . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
esti o comoară! mulţumesc! trebuie sp încep să completez fişele celor de-a V-a şi căutam un model bun!
RăspundețiȘtergere