I.
Aeroportul Internațional
Cereţi elevilor să îşi spună numele şi să declare spre ce destinație zboară. Fiecare trebuie să repete numele şi destinația
aleasă de către cel
dinaintea lui înainte
de a-şi spune numele şi de a numi propria destinație.
De exemplu:
1. Mă numesc
Eta şi zbor
spre Barcelona.
2. Eta zboară spre Barcelona. Eu sunt Daniel zbor spre Istambul..
3. Eta zboară
spre Barcelona, Daniel – spre Istambul. Numele meu este Ilinca şi zbor spre
Paris.
Participanţii se pot exprima printr-o frază, dar şi
telegrafic.
Fiecare elev va
alege o bomboană preferată (vezi poza atasata). Notează pe o hârtie culoarea
ei.
Se afișează apoi
cerințele. Fiecare va spune grupului care sunt opțiunile sale în funcție de
culoarea bomboanei alease.
Roșu: Care este
cea mai frumoasă amintire a ta?
Galben: Ce anume
îți place mai mult la ceea ce faci?
Mov: Spune-ne
câte ceva despre familia ta.
Verde: Spune-ne
câte ceva despre hobby urile și despre pasiunile tale.
Albastru:
Spune-ne câte ceva despre activitatea ta de elev, despre educația ta (cursuri
extrașcolare).
Oranj: Care este
lucru pe care nu l-ai făcut niciodată, și ți-ai dorit să-l faci.
Maro: Ce anume
îți place cel mai mult în legătură cu grupul cu care lucrezi?
I.
Sala oglinzilor
Imaginați-vă că vă aflați într-o sală a oglinzilor,
și fiecare dintre ceilalți e o oglindă magică în care puteți vedea o parte din
voi. Poate fi o parte pe care o aveți sau care vă lipsește, o parte care vă
place sau care nu vă place.Veți intra pe rând în sala oglinzilor și veti denumi
ceea ce vedeți. Dacă veți simți nevoia, puteți modifica poziția oglinzilor,
astfel încât să vă definească mai bine.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu