marți, 17 martie 2020

îMPREUNĂ.... scriem un articol!



Dragi elevi, părinți și colegi profesori,
Dragi prieteni,
Haideți să scriem împreună (în lanț) un articol!

Elevii clasei a VI-a A pregătesc pentru revista școlii (https://cronicilescolii27.blogspot.com/) un articol despre iubire. Vă invităm să contribuiți la scrierea acestui articol alături de ei

Răspundeți la întrebarea:
PENTRU TINE CE ESTE IUBIREA?
(poți scrie răspunsul aici sau poți să îl trimiți pe email. Adresa este aceeași: econsiliere@yahoo.com)

IUBIREA ESTE….
Respect pentru tine și pentru ceilalți. (Alexia, 6)
Este ceea ce ne ajută să facem mai mult și mai bine. (părinte Irina Oana)
Este ceea ce menține lumea unită. (prof consilier școlar Eta Șerbănoiu)

Am întrebat câțiva elevi, părinți și profesori ce înseamnă pentru ei iubirea, iar răspunsurile lor ne-au confirmat cât de puternic poate ajunge acest sentiment. Este un limbaj universal care are o semnificație și un mod de manifestare diferit pentru fiecare dintre noi.

Pentru tine ce este iubirea?
Tot. (Andra, 6 A)
Iubirea este un sentiment ciudat care ne face bine.  (Maia, 8 A)
Iubirea e când fac prăjituri cu mama. (Alexa, 2)
A fi alături de oameni cu sufletul, gândul și fapta bună. (Radu)                           
Un sentiment. (Ioana, 8 A)
(Iubirea este…) Oarbă. (Andrei, 7)
Când soarele mângâie fețele oamenilor. (Denisa)
Un zâmbet inocent. (Ana, 5)
Atunci când mi-am întrebat sora ce înseamnă iubirea, aceasta a răspuns: “Pentru mine, iubirea înseamnă emoția pe care o simt când ajung acasă și îmi strâng părinții în brațe.” (Andrei Petreanu, 6 A)
Cand i-am adresat aceeași întrebare mamei mele, aceasta a raspuns: “Pentru mine iubirea înseamnă copiii mei, soțul meu și pisicile familiei. ” (Andrei Petreanu, 6 A)
Iubirea pentru mine înseamnă înțelegere și cooperare între oameni. (Mihaela, 8 A)
Iubirea e o cană mare cu ciocolată fierbinte. (Deea)
Un sentiment complex manifestat prin afecțiune. (Antonio, 8 E)
Un sentiment de bună stare / de fericire. (Monica, 5 B)
Familia. (prof geografie Mihaela Canacheu)
Când ești în stare de orice pentru cei dragi. E chiar esența vieții. (prof religie Floria Boroghina)
Iubirea este dragostea pentru toți cei dragi, pentru cei la care ții. (Alexandru, 6 A)
Iubirea este un sentiment greu de definit, complex, abstract. Iubirea se simte, se trăiește și când îi simți puterea atunci e Adevarată. (mama, Mihai, 6 A)
Iubirea este cel mai frumos sentiment! (Diana, 8 A)
E atunci când mergi pe stradă cântând și dansând! (Maria, 6)
Iubirea este ceva ce îți poate face și bine și rău. (Teodora, 7 A)                       
Iubirea este frumoasă și se poate simți o singură dată cu adevărat! (Amalia, 6 B)
Iubirea este singura care te determină să te schimbi. (Ștefan)
Iubirea mută munții. (Sebi)
Iubirea e atunci când suntem ÎMPREUNĂ. (Cristina, 6)
Iubirea este…

PENTRU TINE CE ESTE IUBIREA?
(poți scrie răspunsul în comentarii sau poți să îl trimiți pe email. Adresa este aceeași: econsiliere@yahoo.com)
ÎMPREUNĂ SUNTEM BINE! 
Vă îmbrățișez cu mare drag!
consilier școlar Eta Șerbănoiu

148 de comentarii:

  1. E atunci cand renunt la plecari pentru a fi alaturi de ai mei. (prof Elena State)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea e atunci când sunt impreuna cu părinții mei și știu ca ei au grija de mine (Bogdan)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mesajele pe care le primesc de la prieteni si cunoscuti. (prof Corina Neculaescu)

    RăspundețiȘtergere
  4. E...tot ceea ce mă înconjoară...e tot ceea ce mă bucură...e tot ceea ce dau și tot ceea ce iau. Sunt toti cei dragi....copiii și nepoții... ești tu și cei ca tine...suntem NOI, cu toții...😘😇 (prof consilier scolar Iuliana Tomescu)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pisica mea, Alba! <3 (Alina)

    RăspundețiȘtergere
  6. Soarele care straluceste pe cer!!! (Denisa)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand mami imi pregateste micul dejun! (MAriuca)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand alerg pe afara! (asta chiar imi lipseste!) Mihai

    RăspundețiȘtergere
  9. O stare de bine in care îți simți familia alaturi...in aceste momente putem redescoperi iubirea și empatia fata de cei de langa noi! (prof Sebastian Chirimbu)

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubirea pentru mine e mami. Si sa mergem la mare. Din pacate anul acesta marea nu va mai fi. Dar mami ramane mereu. -Ady

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubirea e atunci când alungi cățelul, iar el se intoarce si te cuprinde drăgăstos cu labutele. (scriitor Manuela Bacaoanu)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie imi place Imnul Iubirii. ... Dragostea nu cade niciodata. (prof Marilena Popescu)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand rasuna casa de muzica! (Lucian)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru mine e totul: o raza de soare dimineata, un zambet de copil, un copac, o panteruta... Si tot ce ma inconjoara 😍🙏🌹Daruirea❤️ (prof Ionela Stan)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa stau cu prietenii mei. (Diana)

    RăspundețiȘtergere
  16. Un gand bun pentru toata lumea! (prof Mirela Radulescu)

    RăspundețiȘtergere
  17. Probabil că dragostea este mâna
    care mângâie vremea" , spunea Nichita. (prof. Corina Neculaescu)

    RăspundețiȘtergere
  18. Familia! (prof Mirela Radulescu)

    RăspundețiȘtergere
  19. Iubirea e atunci cand pui pe altcineva pe primul plan, cand acea persoana este mai presus de orice si ai face orice pentru ca ea sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  20. Când înfloresc pomii...
    Când vezi un bebeluș...
    (prof Cristina Maria Gunea)



    RăspundețiȘtergere
  21. Pentru mine ,iubirea inseamna soare pomi in floare,miros de tei,miros de munte,de cabana ,un pisoi si un. catelus ,o zi de iarna frumoasa cu zapada ,si cate altele alaturi de suflete dragi. (invatator Paul Doina)

    RăspundețiȘtergere
  22. Iubirea este atunci când îți pasă de altul și poți renunța la tine pentru el. (prof Marilena Popescu)

    RăspundețiȘtergere
  23. Iubirea este atunci cand: familia te protejeaza la pericol; imbratisezi pe cineva si il linistesti; o combinatie de fericire si amor!- Gabi cls.a 4-a F

    RăspundețiȘtergere
  24. Cand mananci cu cineva si ii dai aproape toti cartofii tai.

    RăspundețiȘtergere
  25. Iubirea te face sa zambesti chiar si atunci cand esti obosit.

    RăspundețiȘtergere
  26. cand ii zici unui baiat ca iti place tricoul lui si el il poarta in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere
  27. Iubirea e fiecare răsărit și apus de soare, e fiecare zi în care, după ce ai tras linie, ai constatat ca ai zâmbit cuiva ca ai spus un cuvânt bun, de incurajare pentru cineva, ca ai îmbrățișat, ca ai plâns sau te-ai bucurat cu cel care avea nevoie sa nu fie singur. (prof Ionela Popescu)
    Iubirea e în tot și toate!

    RăspundețiȘtergere
  28. Cand stau cu parintii mei si mama zice Hai sa va fac clatite!

    RăspundețiȘtergere
  29. Cand ai iubire fata de tine si asa poti sa le oferi si celorlalti.

    RăspundețiȘtergere
  30. Singura modalitate in care ne putem ajuta unii pe altii.

    RăspundețiȘtergere
  31. Iubirea este atunci cand vezi fericirea in cele mai mici lucruri, cand esti alaturi de familie si totul este in armonie❤️❤️ (Ioana Catinca)

    RăspundețiȘtergere
  32. Cel mai frumos sentiment! Cand ai fluturi in stomac.

    RăspundețiȘtergere
  33. Pentru mine, iubirea este să pot lucra zilele acestea alături de soțul meu, în căsuța noastră de la țară, unde auzim cântecul păsărilor și îngrijim micuța noastră grădină de flori, ținând legătura cu cei dragi de aici, dar și de peste hotare, sperând că totul va fi bine și ne vom relua viața de dinainte, fie ea aglomerată și prăfuită în București. Îl citez aici pe soțul meu;" Dacă vom sta aici câteva săptămâni, cred că îmi va lipsi metroul".
    Noi, născuți și crescuți în provincie, apreciem mult farmecul Bucureștiului, care ne-a adoptat și ne dorim să fie totul bine, mai ales pentru cei bolnavi în acest moment, în care vedem la tv cozile interminabile din fața spitalului Colentina, aflat în proximitatea locuinței din București, corturile instalate pentru pacienți în curte,cozile de români de la granițele țării și alte lucruri dificile care afectează acum mai ales capitala.
    Iubire înseamnă și rugăciunile pe care le spunem în gând pentru ca totul să se sfârșească cu bine.

    Te pup.
    Zi frumoasă! ( prof Lavinia Oprescu)

    RăspundețiȘtergere
  34. O zi pe plaja, la mare...

    RăspundețiȘtergere
  35. Iubirea e cea care ne face mai umani, mai buni, mai deschisi catre noi si care cei din jur.

    RăspundețiȘtergere
  36. Singurul mod in care putem interactiona armonios cu semenii si cu tot ce ne inconjoara.

    RăspundețiȘtergere
  37. Iubirea înseamnă să protejezi mediul înconjurător, pentru ca alte generaţii să se bucure de apă potabilă, de fauna şi vegetaţia unei anumite zone, de aer curat.

    RăspundețiȘtergere
  38. A oferi fara sa astepti sa primesti ceva in schimb.

    RăspundețiȘtergere
  39. Iubirea este o certitudine.

    RăspundețiȘtergere
  40. Când te trezești noaptea și îl vezi pe celălalt dezvelit și îl acoperi cu pătură și cu dragostea ta. Când mori de somn și el spune ca ii e sete și ii spui :stai, îți aduc eu! (prof Iuliana Mustata)

    RăspundețiȘtergere
  41. Cand te trezesti noaptea si cine va e dezvelit si el tot spune că nu poate să doarmă

    RăspundețiȘtergere
  42. cand faci cumparaturi pentru vecina ta mai in varsta

    RăspundețiȘtergere
  43. Iubirea inseamna sa ai grija de ceilalati, sa ii respecti, sa nu le faci rau.

    RăspundețiȘtergere
  44. Sa faci fericit pe cineva.

    RăspundețiȘtergere
  45. Amina:Atunci când copii devin prieteni, cand părinții își iubesc copii.

    RăspundețiȘtergere
  46. Iubirea e atunci cand fac teme si pisica mea se pune pe caiet.

    RăspundețiȘtergere
  47. Iubirea e cea mai mare inghetata cu ciocolata

    RăspundețiȘtergere
  48. Pentru mine iubirea este totul. Este sentimentul care te face sa te simti importatnt si in siguranta. Toti avem nevoie de iubire! :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Iubirea e atunci cand sora mea ma lasa in camera ei.

    RăspundețiȘtergere
  50. Iubirea e un sentiment frumos care uneste oamenii.

    RăspundețiȘtergere
  51. Iubirea mea e familia mea.

    RăspundețiȘtergere
  52. Cand soarele ne zambeste de pe cer, cand florile ne invaluie in parfumul lor, cand fluturii ni se incalcesc in par.

    RăspundețiȘtergere
  53. Cand fac tema la mate doarca zice mama :))

    RăspundețiȘtergere
  54. Iubirea este compasiune . Filip Minca

    RăspundețiȘtergere
  55. Iubire este atunci cand lasi orice activitate care iti place pentru a sta cu cei dragi - Ermin II A

    RăspundețiȘtergere
  56. Iubirea e ca praful dr stele.

    RăspundețiȘtergere
  57. Iubirea e cel mai maret sentiment. Ea ne face mai buni, mai atenti la nevoile celor din jur. Sa traim in iubire!

    RăspundețiȘtergere
  58. Cand iubesti lumea devine mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  59. Cand EL iti duce ghiozdanul.

    RăspundețiȘtergere
  60. Vand iti sare inima din piept. :)

    RăspundețiȘtergere
  61. Iubirea e un cand miroase a cozonaci.

    RăspundețiȘtergere
  62. Cred ca la inceputul lumii a fost iubirea. Nu se poate altfel.

    RăspundețiȘtergere
  63. Un borcan mare cu Nutela si Tu.

    RăspundețiȘtergere
  64. Cand suntem toti din familie in bucatarie si facem prajituri.

    RăspundețiȘtergere
  65. Atunci cand dintr-o multime de oameni vezi doar unul, pe cel pe care il iubesti.

    RăspundețiȘtergere
  66. Cand gasesti in banca un trandafir rosu.

    RăspundețiȘtergere
  67. "Iubirea este cand gateste mami" (Gabi, clasa pregatitoare) - plus felicitare "Mami te iubeste ca gatesti bine"

    RăspundețiȘtergere
  68. Iubirea e tumpul petrecut cu familia mea.

    RăspundețiȘtergere
  69. Iubirea e ca supa de pui care te face bine atunci cand esti bolnav.

    RăspundețiȘtergere
  70. Iubirea e atunci cand mama imi zice Buna dimineata, soarele meu!

    RăspundețiȘtergere
  71. Iubirea e ca zborul: o fericire.

    RăspundețiȘtergere
  72. Tot ce ramane la finalul vietii tale e ce ai iubit. Zice bunica mea

    RăspundețiȘtergere
  73. Iubirea este acel ceva care te ajută să reziști când ți-e greu, să te ridici când ești la pământ, să dai din fericirea ta celui de lângă tine când ai prea multă.
    Iubirea ia chipul celui care te întreabă acum, când ești singur între patru pereți, ascunzăndu-te de virus, cum îți e, cum te pot ajuta sau îți spune"Suna-mă când urlă casa de liniște "... (dir adj Vali Iatan)

    RăspundețiȘtergere
  74. Iubirea e acel ceva care te face să nu îi crăpi capul când creierul crede că merită 🤣 (Irina Dumitrascu)

    RăspundețiȘtergere
  75. Iubirea e cel mai frumos si cel mai GREU lucru din viata! (dna Nicoleta Dumitru)

    RăspundețiȘtergere
  76. Iubirea e sa te ajuți (Mihnea, 6 ani)

    RăspundețiȘtergere
  77. Iubirea este un cuvant fermecat. Ea ii schimba pe oameni, ii face mai plini de viata, mai frumosi, mai blanzi. Cine o cunoaste, traieste dintr-o data mult mai intens. Viata capata un sens, o noua calitate.Iubirea e totul! PS. Te iubesc! :) (profesor Angela Sima)

    RăspundețiȘtergere
  78. <3. Atat. (dna Ana Popescu)

    RăspundețiȘtergere
  79. Inca o data am sa spun, ca va iubesc din tot sufletul!❤ Iubirea pentru aproapele nostru este aceea, care ne va ajuta sa ajungem cu bine, din nou... la normalitate! Sanatate multa va doresc, astfel incat, toate proiectele minunate sa se finalizeze! 🤗👏👏 (dna Corina Velciu)

    RăspundețiȘtergere
  80. Iubire este sa ma joc cu copilul meu, sa fac lectii, sa punem masa, sa ne prostim in oglinda, sa il sarut cu teama ca i-as putea face rau si, cu toate astea, sa zambesc si sa fiu vesela, fara sa simta cat imi este de frica. Ma gandesc la filmul ”La Vita e Bella”... da, iubirea e acolo, invelind bine inima, pentru ca lacrimile sa nu ajunga pana la ea. (actrita Monica Eftimiu)

    RăspundețiȘtergere
  81. Iubirea pentru mine este atunci când frunzăresc absorbită o carte într-o librărie și îmi spun repede în gând: "Nu mai am loc și pentru ea în bibliotecă ... mai aștept... poate apare varianta electronică..." , iar peste puțin timp, când și uitasem de ea... o primesc în dar. ❤️ (prof Ioana Ungureanu)

    RăspundețiȘtergere
  82. Pentru mine, iubirea înseamnă toate momentele frumoase pe care le petrec alături de familie.

    RăspundețiȘtergere
  83. Pentru mine iubirea înseamnă să ții foarte mult la cineva. (Elena Farkas, 2 D)

    RăspundețiȘtergere
  84. Pentru mine iubirea inseamna sa stau cu cei dragi. (Stefan Farkas, 3 B)

    RăspundețiȘtergere
  85. Cand iti curge muzica prin tot corpul.

    RăspundețiȘtergere
  86. Iubirea e cand o raza de soare se strecoara pe fereastra ta, iti mangaie fata si tu zambesti.

    RăspundețiȘtergere
  87. Iubirea inseamna familia mea: mama, tata si uracioasa de soramea.

    RăspundețiȘtergere
  88. Iubire suntem noi oamenii! Iubirea pentru sine cea mai importantă pentru a reflecta către ceilalți acest minunat sentiment, iubirea acordata apropiatilor, cunoștințelor, persoanelor cu care interactinam, iubirea pentru viata este motorul omului, al familiei, al societății!❤🌿
    Solidaritatea este cuvantul cheie al acestor momente, mulțumim Eta Serbanoiu! (dna Mihaela Constantinescu)

    RăspundețiȘtergere
  89. Iubirea e atunci cand taci langa omul drag si el te intelege.

    RăspundețiȘtergere
  90. E cerul albastru, cuibul cu pasarele, copiii care rad, mirosul de paine proaspata...

    RăspundețiȘtergere
  91. Iubirea e atunci cand vorbesti ore in sir cu el la telefon si tot nu ai inchide.

    RăspundețiȘtergere
  92. Cand iubesti iti stralucesc ochii.

    RăspundețiȘtergere
  93. Cand gasesti in penar un biletel roz. :)

    RăspundețiȘtergere
  94. Iubirea e atunci cand sunt cu familia mea.

    RăspundețiȘtergere
  95. Când am citit provocarea mi-am spus: Ce simplu! Dar, când a fost sa pun in scris m-au năpădit gândurile, emoțiile, sentimentele, simțurile , intuițiile. Ce poate fi iubirea dacă nu muzica tuturor acestora , la un loc atunci când privesc și imi ascult fiicele , copiii la clasa, pacienții , in cabinet, atunci când ascult lacrimile norilor și mirosul reavăn al pământului umed , al florilor îmbobocite sau mature , când simt îmbrățisarea oamenilor dragi și a lui Sachy, cățelușul meu drag, când îmi tresaltă inima de teama atunci când cineva se îmbolnăvește in jurul meu , când ma uit la mine și ii mulțumesc lui Dzeu pentru tot . Ca sa sintetizez, pt mine iubirea este in mine și in tot ce ma înconjoară , este pt toți și pentru mine ; bine-nțeles , nuanțată de diferitele trăiri pozitive sau negative. (prof Mariana Nezami)

    RăspundețiȘtergere
  96. Iubirea e un lucru foarte mare.

    RăspundețiȘtergere
  97. Iubirea e cand ii faci mamei o surpriza placuta.

    RăspundețiȘtergere
  98. Iubirea pentru mine inseamna cel mai pretios sentiment pe care il pot avea.
    In timpurile acestea grele, iubirea o port pentru cei dragi, cum ar fi bunica mea din Italia, bunicul si bunica, care sunt singuri in casele lor, fara cineva care sa ii ajute, si, normal, pentru familia mea.
    Iubirea, cel mai puternic sentiment, familia mea, cel mai important lucru din viata mea!
    Va multumim! Sanatate multa! 😊
    Rucsandra, clasa a IV a B

    RăspundețiȘtergere
  99. Iubirea e un sentiment nobil care trebuie incercat. :)

    RăspundețiȘtergere
  100. Iubirea este speranta/ sansa noastra. <3 (Clara Ruse)

    RăspundețiȘtergere
  101. Iubirea e motorul care face lumea sa mearga.

    RăspundețiȘtergere
  102. Iubirea ,pentru mine, inseamna ...cand mami are incredere in mine,cand este mandra de mine,cand imi explica unde am gresit,povestile ei de seara si pupicul de noapte buna.Iubirea este si cand impart pachetelul dulce la scoala cu un coleg si cand ma intampina catelul meu cand ma intorc de la scoala. (Matei,9 ani,cls a 2-a A)

    RăspundețiȘtergere
  103. Iubirea,pentru mine,inseamna cand mami are incredere in mine,cand este mandra de mine,cand imi explica unde am gresit,povestile ei de seara si pupicul de noapte buna.Iubirea este si cand impart pachetelul dulce la scoala cu un coleg si cand ma intampina catelul meu cand ma intorc de la scoala(Matei O.,9 ani,cls a 2-a A)

    RăspundețiȘtergere
  104. Iubirea e mirosul florilor de primavara.

    RăspundețiȘtergere
  105. Iubirea e cel mai frumos sentiment. Ea uneste doua sau mai multe suflete pentru totdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  106. Iubirea,pentru mine,inseamna cand mami are incredere in mine,cand este mandra de mine,cand imi explica unde am gresit,povestile ei de seara si pupicul de noapte buna.Iubirea este si cand impart pachetelul dulce la scoala cu un coleg si cand ma intampina catelul meu cand ma intorc de la scoala.(Matei O. 9 ani,cls.a 2-a A)

    RăspundețiȘtergere
  107. Cand casa rasuna de muzica.

    RăspundețiȘtergere
  108. Cântecul păsărilor, strigătul mieilor, sunetul vântului, clopotele mânăstirii, liniștea departe de lumea dezlănțuită ne readuc din când în când aminte că avem nevoie și de altfel de lucruri, că sufletul trebuie să se hrănească și el.

    Că tot ne întreba Eta ce înseamnă iubirea :) Iată! Iubirea pentru natură. (prof Lavinia Mihai)

    RăspundețiȘtergere
  109. Un sentiment de fericire si respect ( Monica 5D)

    RăspundețiȘtergere
  110. Iubirea este inteleasa in perspectiva mea prin manifestarea acesteia fata de parinti, pieteni si familie ( Prof. Canacheu Mihalea – geografie)

    RăspundețiȘtergere
  111. Un sentiment care se manifeste asupra tuturor din jurul tau ! ( Ferbinteanu Nicoleta – MAMA MEA)

    RăspundețiȘtergere
  112. Cine stie? E ceva ce te prinde si te face sa zambesti...

    RăspundețiȘtergere
  113. La matematica: o problema. La istorie: un razboi. La chimie: o reactie. La arte: o inima. La mine: Tu.

    RăspundețiȘtergere
  114. Este deschidere catre oameni, catre tot ce este frumos. Este ajutorul dat celorlalti fara sa astepti nimic in schimb. Este zambet si bucurie. Este pacea din lume.

    RăspundețiȘtergere
  115. cand catelusa mea Sara ma linge pe fata chiar daca nu am mers cu ea la plimbare, afara.

    RăspundețiȘtergere
  116. La final fiecare ramane cu cat a iubit.

    RăspundețiȘtergere
  117. Sa daruiesti totul, asta e iubirea

    RăspundețiȘtergere
  118. Iubirea inseamna sa ai grija de celalalt chiar daca sunteti certati.

    RăspundețiȘtergere
  119. cand te lasa sa copiezi tema la mate :)))))

    RăspundețiȘtergere
  120. Gabriel Garcia Marquez20 martie 2020 la 05:21

    Doar pentru că cineva nu te iubește așa cum vrei tu, nu înseamnă că nu te iubește cu toată ființa sa.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  121. Iubirea este singura modalitate prin care ne putem ajuta unul pe celalalt.

    RăspundețiȘtergere
  122. Iubirea e cel mai inaltator sentiment. Ne face sa fim mai calzi, mai intelegatori, mai armoniosi cu noi si cu ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  123. Atuncicand impartim aceleasi amintiri.

    RăspundețiȘtergere
  124. Iubirea
    Iubirea este un sentiment ce nu poate fi exprimat prin cuvinte , acesta exista la orice varsta si este necondiționată. Iubirea nu se poate cumpara ,poti avea toate diamantele din lume si tot ce este mai scump ,dar daca nu ai iubire nu ai nimic.Iubirea este singurul lucru pe care ar trebui să si-l dorească cineva ! Este un cuvânt dulce care parcă iti înmoaie sufletul in lapte.
    In concluzie fara iubire nu ar putea trăi nimeni fericit! Este minunat ! (Vlad, 6 D)

    RăspundețiȘtergere
  125. Pentru mine iubirea înseamnă un sentiment puternic pe care fiecare in parte trebuie sa îl simțim fata de ceva sau de cineva , in cazul in care iubim PE CINEVA trebuie sa avem grija ca acea iubire sa nu fie defapt dependentă și obișnuința , deoarece sunt doua lucruri complet diferite dar pot fi adesea confundate ....IUBIREA spune”Vreau sa fiu fericit” dar DEPENDENTĂ ȘI POSESIA spun”Vreau sa ma faci fericit” , trebuie sa învățam sa facem diferenta între ele pana nu este prea târziu și nu vom mai putea remedia lucrurile.
    Sper sa va placa micul meu paragraf! <3 (Andreea Anne-Marie Cioflan)

    RăspundețiȘtergere
  126. Iubirea,pentru mine,inseamna cand mami are incredere in mine,cand este mandra de mine,cand imi explica unde am gresit,povestile ei de seara si pupicul de noapte buna.Iubirea este si cand impart pachetelul dulce la scoala cu un coleg si cand ma intampina catelul meu cand ma intorc de la scoala.(Matei O. ,9 ani,cls.a 2-a A)

    RăspundețiȘtergere
  127. Interesant, nici nu stiam ca există aceasta revistă....merită promovată...copiii ar putea fi încurajați si motivati să participe la diverse lucrări (o strofa, un desen/pictura, etc) cu care sa fie presărate paginile revistei...pot fi metionate numele.copiilor care merg la olimpiade/concursuri...cred ca treaba asta ar contribui la cresterea interesului pt studiu, lucru...

    Am. citit Micul.Print mai demult...Multumesc pentru recomandare!

    Sănătate și inspirație să avem! Iulia Dinca

    RăspundețiȘtergere