duminică, 7 iunie 2020

Din ultima oră de Educație interculturală

Bună ziua, dragii mei dragi!
Azi sună clopoțelul pentru ultima oră de Educație interculturală din acest an! Felicitări pentru activitatea depusă!
În acest an ați aflat despre cultură, interculturalitate, patrimoniu cultural, comunicare, respect și solidaritate. Și, înainte de toate, ați lucrat împreună și ați avut ocazia să vă cunoașteți mai bine pe voi, pe colegii și pe profesorii vostri. Totul efortul depus va rămâne peste timp în paginile Cronicilor… (Nr 16!) și, cel  mai frumos, în sufletul vostru.

Azi aș vrea să facem următoarele lucruri:
I.    Urmărește filmulețul de mai jos.
https://www.youtube.com/watch?v=BLc2iyUtgxc&fbclid=IwAR2NS2RfdGt3S86pvdV40AdxQ6iK4IBhzidcuJWLH724DL4ftx06dsmdEJA
Îți doresc să descoperi în această vară frumusețile de lângă tine!

II.    Completează următoarele propoziții:
1.    Cel mai interesant lucru din acest an școlar  (de la ora de Educație interculturală) a fost ……………….
2.    Doamnă consilier, aș vrea să știți că ……………….
3.    Nota pe care o acord eu profesorului de Educație interculturală  este ……………

Nota mea PENTRU TINE în acest an școlar este 10 pentru că ............... (se completează de către profesor personalizat)


După rezolvarea sarcinilor de mai sus, îți doresc VACANȚĂ PLACUTĂ! :)
Să ne revedem sănătoși și veseli!

Maria

4 comentarii:

  1. I. Mi-a placut filmul, pentru ca am invatat cum sa inteleg mai bine ce inseamna toate cladirile si nu numai din Bucuresti.

    II. 1 Cel mai interesant lucru din acest an scolar (de la ora de Educatie Interculturala) a fost revista scolii.
    2 Doamna consilier, as vrea sa stiti ca va apreciez foarte mult deoarece sustineti proiectul Cronicile Scolii 27 de mult timp si nu renuntati la el.
    3 Nota pe care o acord profesorului de Educatie interculturala este 100000. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. I. Mi a plăcut filmul,pentru ca am învățat ca fiecare oraș are o moștenire specifica culturii din acea tara.

    II. 1 Cel mai interesant lucru din acest an școlar(de la ora de Educație Interculturala) au fost pașii care au dus la crearea revistei scolii.
    2 Doamna consilier, as vrea sa știți ca va apreciez iubirea fata de copii.
    3 Nota pe care o acord profesorului de Educație Interculturala este infinita.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1.Am urmarit filmul si a fost interesant am invatat despre orase si clădirile lor.

    2.a)cel mai interesant lucru au fost jocurile pe care le făceam.
    b)Doamna consilier as vrea sa stiti ca va apreciez pt tot ceea ce faceti ca sa ne simtim mai bine.
    c)Nota pe care o acord profesorului de Educație interculturală este 10+

    RăspundețiȘtergere
  4. I. Mi-a plăcut filmul , pentru că am aflat mai multe lucruri despre orașul meu și celelalte orașe .

    II. 1 Cel mai interesant lucru din acest an școlar ( de la ora de Educație Interculturala ) a fost ca am învățat lucruri noi alături de dumneavoastră .
    2. Doamna consilier, as vrea sa știți ca va admir foarte mult pentru ca sunteți o persoana pozitivă și nu va dați bătută niciodată .
    3. Nota pe care o acord profesorului de Educație Interculturala este 10 .

    RăspundețiȘtergere