luni, 4 octombrie 2010

Ruleta magică



Bileţelele extrase de elevi:
Care este unul din cele mai plăcute momente pe care le-ai petrecut cu familia ta anul trecut?
Ce ţi-ai dori să întreprinzi împreună cu familia ta în următoarele şase luni?
Enunţă trei calităţi pe care le admiri în mod special la tatăl tău.
Enunţă trei calităţi pe care le admiri în mod deosebit la mama ta.
Care este una din tradiţiile familiei tale?
Ce ai dori să faci cu adevărat în viaţă?
Care este una din cele mai bune cărţi pe care le-ai citit?
Cum ar decurge pentru tine o zi perfectă? Ce ai face?
Ce anume te face fericit?
De ce anume ţi-e frică?
Care este una din cele mai fericite amintiri ale tale? Explică-te.
Care este unul din locurile tale preferate unde îţi place să mergi cu prietenii?
Care sunt două lucruri pe care le-ai face dacă ai fi preşedintele ţării.
Care crezi că sunt două din secretele unei prietenii durabile?
Care a fost una din cele mai frumoase clipe pe care ai petrecut-o anul trecut cu prietenii tăi?
Care este mâncarea pe care nu o poţi suporta?
Cum ar fi să trăieşti veşnic?
Care ar fi trei calităţi pe care ai dori să le aibă prietenii tăi?
Cum crezi că va arăta viaţa pe pământ peste o sută de ani?
Descrie cerul.
În ce sens crezi că părinţii şi-ar putea educa mai bine copiii?
De câtă disciplină crezi că are nevoie un copil, în realitate? De ce crezi aşa?
Eşti de acord că cel mai bun mod de a obţine cooperare din partea copiilor este folosirea pedepsei? De ce da sau de ce nu?
Ce cadou ai dori să primeşti?
Dacă ai avea posibilitatea să călătoreşti oriunde în lume, unde ai merge? De ce?
Animalul meu preferat este ...
Mulţumirea înseamnă ...
Mă preocupă ...
Mă descurajează când ...
Mi-e frică atunci când mă gândesc la ...
Mă simt plictisit de viaţă când ...
Prietenii mei şi cu mine ne distrăm când ...
Trei activităţi pe care le fac cu plăcere împreună cu prietenii mei sunt ...
Ceea ce mă supără cel mai tare este ...
Când sunt liber îmi place să ...
Programul meu TV favorit este ... pentru că ...
Mâncarea mea preferată este ...
La şcoală îmi place să ...
Astăzi mă simt ...
Vacanţa mea de vis ar fi ...
Cântecul meu preferat este ...
Oamenii pe care îi preţuiesc cel mai mult sunt ...
Peste zece ani mă văd ca ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu