joi, 1 noiembrie 2018

Saptamana PSI - 5 - 11 nov

Ca in fiecare an, va recomandam conferintele de la Carturesti din Saptamana PSI. 
Ne vedem (si) acolo! :)

PROGRAM BUCUREŞTI  – Librăria Cărtureşti Verona

1. Corpul meu, trauma mea, eul meu
Invitat: Diana Vasile
Carte recomandată: Corpul meu, trauma mea, eul meu - Franz Ruppert
5 noiembrie (luni)- ora 18.30

2. Să învățăm să conviețuim cu emoțiile noastre
Invitat: Matei Georgescu
Carte recomandată: Trei prieteni, în căutarea înţelepciunii - Christophe André, Alexandre Jollien, Matthieu Ricard
6 noiembrie (marţi) – ora 18.30

3. Relații de iubire. Între frica de dependență și cea de abandon
Invitați: Violeta Dincă, Costel Popa
Carte recomandată: Iubirea poate dura? -  Stephen A. Mitchell
7 noiembrie (miercuri) – ora 18.30

4. Mindfulness și stres
Invitați: Mugur Ciumăgeanu, Lucian Negoiță
Carte recomandată: 3 Minute de meditație - Christophe André; Mindfulness pentru incepatori - Jon Kabat-Zinn
8 noiembrie (joi) – ora 18.30

5. Emoții: afecte și sentimente
Invitat: Petre Rădescu
Carte recomandată: Voința de sens - Viktor E. Frankl
9 noiembrie (vineri) – ora 18.30

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu