sâmbătă, 19 octombrie 2024

Ora de consiliere: Umple borcanul cu miere!

Foloseste cât mai multe CUVINTE GENEROASE în fiecare zi!

Ele pot deschide orice inimă!

Pot să te ajut?

Bravo!

Te simţi bine?

Pot să te înveselesc?

Eşti cel mai bun prieten!

Vrei să fim prieteni?

Ai încredere în tine!

O să câştigi!

Vei reuşi dacă îţi doreşti foarte mult!

Ajută-ţi colegii!

Sunt / fii armonios cu toată lumea!

Te susţin!

Am încedere în tine!

Îţi  ofer atenţie!

Te fac să zâmbeşti!

Mulţumesc!

Te rog frumos! Cu plăcere!

Te sprijin! Te încurajez!

Îmi dai…? Te rog frumos!

Mulţumesc foarte mult!

Ești cel mai bun coleg!

Eşti cea mai bună colegă!

Arăţi foarte bine!

Te pot ajuta cu ceva?

Mă ierţi? Îmi pare rău!

Cum te simţi azi?

Eşti bine?

Ce mai faci?

Scuză-mă, te rog!

Știu că poţi!

Îmi pare rău că te-am supărat!

Te poţi descurca!

Nu uita de ceilalţi!

Fii respectuos!

Ai grijă de tine!

Vrei să te ajut?

Fii atent!

Fii curajos!

Te voi ajuta mereu!

Voi fi cu tine mereu!

Îmi doresc să fim prieteni în conitnuare!

Îmi cer scuze!

Te simţi bine? ai nevoie de ajutor? Te pot ajuta cu ceva?

O să treacă, o să vezi!

Nu te teme! eşti bine?

Îmi pare rău dacă te-am supărat cu ceva!

Vrei să te ajut la temă?

Crede în tine!

Stai liniştit/ă! o să treci şi peste aceasta!

Nu vreau să ne certăm, pentru că suntem copii şi trebuie să ne înţelegem cât mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu