Pas 1: Gândiți-vă la o reușită personală care v-a făcut să vă simțiți bine.
Retrăiți acest succes și răspundeți la urmatoarele întrebări :
Ce anume te-a făcut sa te simți cel mai bine? Ce ai învățat? Ce calități ai folosit? Dacă cineva te-ar fi privit, ce-ar fi putut spune despre ce ai făcut? Cum ai interacționat cu ceilalți? Dați un nume poveștii personale.
Pas 2 : Dupa ce elevii au scris propria poveste, se dau acestora cartonașe de diferite culori. Trebuie să se grupeze după culorile primite: bleumarin, verde, roșu, galben și roz.
Pas 3 : Membrii fiecărui grup împărtășesc povestea personală grupului. Aleg o poveste care să fie prezentată întregului grup.
Pas 4 : Un delegat al fiecărui grup prezintă grupului mare povestea personală, iar elevii identifică din poveste resursele, calitațile personale care l-au ajutat să reușească. Pe o foaie de flipchart sau pe tablă un delegat al grupului scrie numele prezentatorului, numele poveștii și calitățile identificate de grupul mare.
(Anca Cazacu și Ileana Boteanu)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu