marți, 11 mai 2010

Călător...

Câteva imagini surprinse pe parcursul pelerinajului făcut la Santiago de Compostela în vara anului 2009. 800 km parcurşi pe jos...
Muzica: Vicente Fernandez - Volver

Minunea de a transforma CEEA CE FACI în CEEA CE CREZI…

De vreo 6 ore citesc de zor “Al treilea călător”, cartea în care Zully Mustafa povesteşte experiența pelerinajului Camino - Santiago de Compostela, din Spania, călătorie pe care a făcut-o în 2008 (iunie-august).
Kilometri se derulează rapid sub ochii mei şi retrăiesc, în fiecare cuvânt citit, propriul meu Drum.
Mă trezesc că plâng. De bine. De frumos. De libertate. De fericire. De mine. Mi-e dor…
Vă doresc tuturor să trăiţi magia propriului Camino!
Cu drag…

PS. Până ajungeţi la “Al treilea călător” (şi merită să ajungeţi!), vă recomand articolele El Camino - In cautarea miraculosului…

http://www.eva.ro/divertisment/calatorii/el-camino-in-cautarea-miraculosului-articol-8778.html

2 comentarii:

  1. Cineva spunea ca suntem piese ale unui puzzle si fiecare dintre noi isi va gasi locul potrivit...Citind mai multe despre Camino, ma gandesc: oare, daca voi reusi vreodata, in ratacirile mele, sa fac si eu acest drum, imi voi gasi locul in puzzel-ul vietii?

    RăspundețiȘtergere