miercuri, 11 septembrie 2024

Ora de consiliere: Cel mai /cea mai...


Cel mai /cea mai

 

 

1) Cea mai frumoasă amintire dintr-o vacanță.

2) Cea mai fericită/frumoasă zi din viața mea.

3) Cea mai importantă valoare pentru mine.

4) Cel mai frumos cuvânt din lume.

5) Cel mai important lucru pe care l-am învățat de la părinții mei.

6) Cel mai greu/dificil lucru pe care l-am făcut până acum.

7) Cea mai mare bucurie pe care am trăit-o.

8) Cea mai importantă dorință (vis) pe care vreau să mi-o îndeplinesc.

9) Cel mai sigur loc din lume.

10) Cea mai mare surpriză de care am avut parte.

11) Cel mai frumos loc pe care l-am văzut sau l-am vizitat.

12) Cea mai curajoasă persoană pe care o cunosc.

13) Cea mai timpurie amintire din copilărie.

14) Cea mai mare frică a mea.

15) Cel mai important lucur cu care mă mândresc.

16) Cea mai așteptată călătorie pe care vreau să o fac.

17) Cea mai importantă calitate/resursă a mea.

18) Cel mai semnificativ defect al meu.

19) Cel mai drag obiect pentru mine.

20) Cel mai plăcut sunet pentru mine.

21) Cel mai “dulce” lucru din viața mea.

22) Cel mai important obstacol pe care l-am depășit.

23) Cel mai frecvent lucru pe care îl fac (activitate).

24) Cea mai mare greșeală de până acum a fost...

25) Cea mai plăcută distracție.

26) Cel mai valoros profesionist pe care îl admir.

27) Cea mai importantă nevoie pentru mine.

28) Cel mai frumos cadou primit.

29) Cel mai frumos gest pe care l-am făcut pentru o persoană.

30) Cel mai frumos lucru din lume.

31) Cea mai mare putere a mea.

32) Cea mai plăcută senzație.

33) Cea mai mare satisfacție de până acum.

34) Cel mai important sentiment.

35) Cea mai mare fericire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu