vineri, 26 februarie 2010

Invăţ şi mă joc cu prietenii mei!






Ora de consiliere... la clasa 3 B
Învăţ şi mă joc cu prietenii mei!
Proiect de sprijinire şi integrare a copiilor cu cerinţe educative speciale

Ce se întâmplă atunci când un copil nu este acceptat de societate, este respins sau ignorat, din motive care nu depind de el? Cum poate un copil cu cerinţe educative speciale (CES) să se integreze în colectivul şcolar?
Proiectul “Învăţ şi mă joc cu prietenii mei”, derulat în parteneriat cu Centrul de Zi Aurora , ne-a dat ocazia să cunoaştem câţiva copii cu adevarat speciali, în ciuda problemelor de sănătate cu care se confruntă. Ne vom aminti că bazele unei vieţi reuşite se pun în copilărie şi că, pentru a sprijini societatea, trebuie să acţionăm acum, la vârsta care poartă în embrion viitorul adolescent, adult, părinte sau profesionist.

SCOPUL PROIECTULUI
Îmbunătăţirea gradului de integrare a copiilor cu cerinţe educative speciale în colectivele de elevi din şcolile de masă prin activităţi cultural – artistice şi recreative.

OBIECTIVELE PROIECTULUI:
Integrarea copiilor cu cerinţe educative speciale în colectivele de elevi din şcoala de masă prin activităţi de socializare realizate în echipă
Dezvoltarea abilităţilor cadrelor didactice de organizare a unor activităţi de integrare a copiilor cu CES în colectivele de elevi
Implicarea părinţilor în activităţi de socializare menite să îmbunătăţească integrarea copiilor cu CES în colectivele de elevi din şcolile incluzive
Dezvoltarea relaţiilor de colaborare între şcoală-familie-comunitate în privinţa creării unui mediu incluziv


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu