luni, 12 ianuarie 2015

Joc de team building: Cât este ceasul?



Fiecare participant desenează pe o foaie un ceas.
Grupului i se dă instrucţiunea ca timp de 5 minute să se plimbe prin sală şi să stabilească întâlniri la diferite ore cu diferiţi participanţi. De fiecare dată când doi participanţi stabilesc o întâlnire, fiecare scrie prenumele persoanei cu care şi-a dat întâlnire pe fişa cu ceasul său, în dreptul orei respective.
După ce toţi şi-au completat ceasurile,conducătorul jocului anunţă pe rând (la fiecare 3-5 minute) câte o oră şi tema fiecărei întâlniri.

Temele:
01:00 După mâncare prefer să...
02:00 E timpul să mă laud...
03:00 Stilul meu preferat de haine este...
04:00 E timpul pentru bârfe („Se spune că...”)
05:00 Genul meu preferat de muzică...
06:00 E timpul să visăm... („Dacă aş fi fost...”)
07:00 Animalul meu preferat...
08:00 Cum îmi petrec timpul liber...
09:00 Dintre toate genurile de sport prefer...
10:00 Prietenul meu (prietena mea) este...
11:00 Planuri pentru viitor...
12:00 Mâncarea mea preferată..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu