duminică, 17 mai 2020

De dragul de a simți vântul (44)


#împreunăsuntembine
Zilele acestea triste am chef să vă arăt locuri frumoase. 
(nevoie izvorâtă din credința mea în puterea infinită a Vieții)
Prezentul se întrepătrunde cu trecutul, cu viitorul, cu viața asta, cu altele… devenind una.
Urcați în acest balon cu care călătoriile sunt posibile.
Să plecăm doar așa: de dragul de a simți vântul.

 

Azi: Prin Paradis

 

În călătoriile mele am învățat ca totul este în noi! Oriunde-am fost, am constatat că mă bucură aceleași lucruri ca acasă: marea, nisipul, vântul, norii pufoși, pietrele scrâșnind sub picioarele mele pe un drum, copacii, iarba, cafeaua cu prăjituri, oamenii pe care-i port în mine. Paradisul e în noi! Îl putem accesa oricând. Sigur, sunt locuri, ca cel din imagine, în care conexiunea funcționează mai rapid! :)

Paradisul n-are coordonate geografice fixe. E acolo unde sunt și Eu.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu