vineri, 8 mai 2020

Împreună suntem bine. Profesorii Scolii 27 sunt alături de elevii lor!


https://econsiliere.blogspot.com/2020/05/impreuna-suntem-bine-profesorii-scolii.html

Dragii mei colegi,

În urma vizionării filmulețului nostru, cu toții am primit o mulțime de mesaje frumoase de la copii, părinți, colegi, prieteni.  Pentru a ne rămâne în amintire, am listat câteva aici. 
Mulțumesc pentru implicarea voastră în acest proiect. A FOST FRUMOS SĂ FIM ÎMPREUNĂ!
Acum MERGEM MAI DEPARTE! PENTRU CĂ ÎNTOTDEAUNA UN SFÂRȘIT E UN ÎNCEPUT!

.................
Nenumărate emoticoane: inimioare, aplauze, fotografii, filmulețe, înregistări audio.
Aura Stanculescu Minunat! Felicitari, Scoala 27! Asta e adevarata conectare cu elevii noștri!❤️ 👏👏👏
Absolut impresionant! Un gest atat de frumos! Sunteti deosebiti!
Minunat! Felicitari, Scoala 27! Asta e adevarata conectare cu elevii noștri!❤️ 👏👏👏
Viata este minunata cu prietenii alaturi! Cu oameni ca voi! Sunteti minunati, profesori, copii si parinti!
Can a ajuns la mesajul transmis de "doamna lui" emoțiile erau atât de mari încât au umezit ochii. Va multumim pentru tot! Minunat colectiv!
Oh, dumnezeule, dar asta este extraodinar! Multumesc!
Super! Primesc din partea copiilor și părinților mesaje emoționante.
Felicitări! Bravo vouă! (grupul directorilor)
Multumim tuturor profesorilor pentru ca ne ajuta sa continuam #scoalaacasa.
Foarte frumos!
Multumim! E emotionant!
Foarte tare!
Super!
Foarte frumos si emotionant montajul. Felicitari ! Multumesc!
Felicitări!! Foarte frumos! (consilier local, membru in Consiliul de administratie al scolii)
Multumim mult!
Toata dragostea mea! (fosta eleva)
Aplauze pentru profesorii scolii! (fost parinte)
Felicitari! (profesor)
Pfff!! Chiar m-a emotionat clipul vostru. Foarte, foarte frumos! Chiar cred ca sunt tare norocosi copiii vostri ca va au. Sunteti un exemplu pentru ce ar putea sa fie peste tot scoala romaneasca. Felicitari!  (profesor)
Vremurile grele unesc oamenii! Sa fiti bine! Sa ne revedem curand! (parinte)
Super tare !!!!!!!
Felicitari, sunteti minunati! (grupul directorilor)
Emotionant. Multumim!
Versurile se potrivesc atât de bine cu imaginile și cu mesajul! Mulțumim!
Multumim, si noua ne e dor de scoala!
Bravo voua! (grupul directorilor)
Frumos, emo’ionant si educcativ. 3 in 1! A;a da scoala!
Super!
(Primărie, dna insp. Gheorghe)
Emotionant! Mulțumim!
Felicitări cadrelor didactice și conducerii !
Vă mulțumim! Clipul realizat este frumos și emoționant!
Doamna nu ma asteptam. Sper ca va dati seama cat conteaza un asa gest pentru parinti. Multumesc!
Doamna, va multumim!
Doamna, va multumim! Sunteti minunată! Ne este foarte dor de dumneavoastra!
Abia astept sa venim la scoala!
Drăguț din partea voastră!!! (grupul directorilor)
Felicitări Școlii Nr. 27! Respect, încredere și iubire! (grupul directorilor)
Felicitari! Emotionant! (grupul directorilor)
Foarte frumos. Cu totii am fost mișcati. Un gest frumos pentru care vă mulțumim! (parinte)
Super emoționant! Mulțumim mult tuturor profesorilor!
Felicitări!!
Tocmai am urmarit clipul. Mi-a transmis optimism si energie pozitiva! Multumim mult! (parinte)
Multumim mult (parinte )
Felicitări!
Foarte frumos!
Vaaai, ce frumos!!! Multumim din suflet!
Felicitări! Am fost impresionata de gestul dumneavoastra!
Foarte frumos! Felicitări!!!  #totulvafibine🙂
Mii de multumiri... O  scoala deosebita cu profesori asemenea... Ati fost si sunteti alaturi de copii asa cum poate multi altii isi doresc si acum... Un timp inapoi, profesionalism si, nu in ultimul, rand prietenie!
Frumoasă inițiativă și motivant pentru copii!
Frumos realizat! Felicitări!!!!!
Vai, ce frumos a iesit! Felicitari! (profesor)
Un cadou superb de ziua copilului!!!
Mulțumim frumos, pentru tot ceea ce faceți pentru copii noștri!
Doamna, a fost atat de frumos sa vad acolo toti profesorii mei!
Sunteti minunati!! Mi-ati adus un zambet pe buze!! Multumim!!! Va imbratisam si O scoatem la capat!! (parinte)
 Mi s-a făcut pielea de găină....emoționant moment....Vă mulțumesc! (parinte)
Ce frumos și emoționant! Mulțumim!
Ce drăguț și câte emoții!
Felicitări un gest frumos!
E tare fainShare rezolvat pe cjrae!   (Acum suntem in toata tara!)
Superb!
Mie mi-au dat lacrimile!
Multumim din suflet!
Va multumim pentru initiativa!
Emotionant.
Emotionant. Chiar daca nu am avut ocazia să văd alte mesaje organizate de scoli, sunt convinsă că acesta este cel mai cald.  Felicitări, oameni minunați! Un enorm privilegiu să împart cu voi aceste momente. Multumesc mult. Doresc tuturor sanatate multa...
Mulțumesc mult!!
Foarte frumos!!! Felicitari!
Pfai, ce frumos este!
Foarte tare!
Super!
Sunteti foarte frumosi!
Multumesc! ❤❤
Foarte frumos! Multumesc din suflet!❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗
E plin de suflet! Toti am fost grozavi! O echipa!
Bravo noua!
Emotionant! Felicitari!
Foarte frumos!
David Toma s-a bucurat mult sa vada (si sa va vada) iar cei mari si-au amintit cu bucurie de profesorii lor! Felicitari si va multumim mult!
Frumos!
Foarte frumos!
E plin de suflet! Toti am fost grozavi! O echipa!
Foarte frumos!
Bravo!
Ce frumos! Multumim!!
David Toma s-a bucurat mult sa vada (si sa va vada) iar cei mari si-au amintit cu bucurie de profesorii lor! Felicitari si va multumim mult!
Felicitări pentru clip!
Maria a fost tare impresionata ca doar la școala ei s-a făcut acest lucru minunat. (parinte)
Emotionant. Multumim!
Super emoționant! Mulțumim mult tuturor profesorilor scolii 27! Va iubim si noi!
Superb și emoționant! Mulțumim mult!
Foarte frumos. Cu totii am fost impresionati!
A fost minunat! Va mulțumesc ca existați! Va pup și va îmbrățișez !
Cat de frumos!!!!
Va pup pe toti! Imi lipsiti!
Foarte reușită asamblarea. Felicitari profesorilor! E un gest frumos si apreciat de noi!
Inspirata melodie! Ne place!
E frumos!
Dor de voi maxim, vă iubesc!
Felicitări Școala 27!
Bravo!
Sunteți minunați! Deschizători de drumuri, formatori de suflete frumoase, adevărați profesioniști, un colectiv de elită ! Vă mulțumim din inimă!
Superb! Am lacrimat!
Felicitari profesorilor scolii 27! Un gest din suflet!
Mi-e tare dor!
Sunteți minunati! Felicitări!
Minunat ! Bravo, Eta! Mulțumim!
Multumesc pt tot efortul si implicare!
Esti minunata, Eta!
Felicitări! Ai facut un lucru minunat! Te îmbrățișez mult!
E minunat, Eta! Iti multumim pentru implicare!

#împreunăsuntembine

13 comentarii:

  1. Mirela Radulescu8 mai 2020 la 09:57

    Emoționant! Cata bucurie am adus în inimile copiilor si părinților! Felicitări întregii echipe !
    Mereu impreuna !

    RăspundețiȘtergere
  2. director Alina Vatui8 mai 2020 la 09:58

    👍❤️🥰👏 Felicitari tuturor colegilor care au contribuit la realuzarea clipului, in mod special Etei si lui Mihai! Bravo, 27!

    RăspundețiȘtergere
  3. director CMBRAE Aura Stanculescu8 mai 2020 la 09:58

    Minunat! Felicitari, Scoala 27! Asta e adevarata conectare cu elevii noștri!❤️ 👏👏👏

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari tuturor! E un proiect de grup! #mandradenoi ❤️

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări, Eta, Mihai, tuturor celor care ati apărut în clip! Sunteti minunați!🥰💓👏

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunteti minunati domnilor profesori. Multumim pentru tot! Respect!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt recunoscatoare cadrelor didactice de la scoala 27, pentru tot ce au facut si fac pentru copiii mei!Mii de multumiri!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim frumos tuturor sunteti minunați sa va dea d zeu sanatate sa ne vedem cu bine ❤

    RăspundețiȘtergere
  9. Ina Dinu Chiar daca am plecat fizic din 27, sufletul meu tot acolo a ramas, cu toti cei care mi-au fost profesori si de care m-am atasat ataaaat de taree 🥺 Din cand in cand imi aduc aminte ce comunitate frumoasa aveam in jurul meu zilnic acolo si, cu tot dorul asta, parca am simtit ca filmuletul mi se adreseaza si mie. Taare multumesc ❤ (acum fug dupa niste servetele pentru lacrimile astea de dor)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bratosin Alina Frumos colectiv🤗😘🙏!!! Eta Serbanoiu ești minunată!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu sunt recunoscatoare cadrelor didactice de la Scoala 27 pentru tot ce au facut si fac pentru copiii mei! Mii de multumiri!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună ziua! Mi-a plăcut tare mult filmulețul pe care l-ați realizat, m-am bucurat tare mult sa o revăd pe doamna și pe ceilalți profesori. Dragos, 2 A

    RăspundețiȘtergere