duminică, 17 mai 2020

Ora de consiliere: filmul de animație Maria MIrabela


#împreunăsuntembine
ORA DE CONSILIERE (dezvoltare personală/educație civică/dirigenție)

Dragii mei,
Vă mulțumesc pentru implicarea voastră în activitățile Cabinetului de consiliere.
În această săptâmână, invităm la “ora de consiliere” toți actorii școlii: copii, părinți și bunici, profesori.
Vom pătrunde în esența lucrurilor, vizionând împreună filmul de animație Maria Mirabela  (regie și scenariu Ion Popescu Gopo, muzica Eugen Doga, textele cântecelor Grigore Vieru) și vom intona împreună cu îndrăgitele personaje din basmul muzical:
“Sub cerul ca umbrela,
  alături de prieteni,
  ce bine-i să trăieşti!”

Vizionare plăcută!

(Aștept aici sau pe adresa econsiliere@yahoo.com comentariile voastre despre acest film / desene inspirate de povestea Maria Mirabela !)

O zi frumoasă să aveți! Vă îmbrățisez cu drag!
consilier școlar Eta Șerbănoiu




5 C

5 C

14 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Multumim mult pentru recomandare film Maria Mirabela, Emma fetita noastra a fost foarte incantata, i-a placut foarte mult !

    Zi frumoasa,

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele doua fetite au reusit sa isi ajute prietenii. Ana

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce desen frumos. Personajele sunt foarte simpatice. Mi- a placut mult si muzica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce nostalgie a tinereţii îmi aduce filmul ăsta... Minunat! Mulţam fain, uitasem de el🙂

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu chiar aam cantat! :) A fost frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aduce cu fata babei si fata mosului. A fost frumos.

    RăspundețiȘtergere
  7. Muzica lui Eugen Doga pe versurile poetului Grigore Vieru este geniala! Ascultaţi cântecul de leagăn cu care este adormit Moş Timp)! E minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am invatat ca fiecare are un rost pe lume!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce simpatica e broscuta Oachi. Maria si Mirabela sunt curajoase si gasesc solutii pentru a si ajuta prietenii. E o poveste frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. A fost o poveste despre puterea prieteniei si despre valoarea fiecarei persoane.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am văzut filmul Maria Mirabela, a fost super, mi-a plăcut și am învățat că orice am crede despre noi, trebuie să avem încredere ca fiecare se pricepe la ceva si ca prietenia este cea mai prețuită comoară!
    Ana Maria
    (Sunt cuvintele ei - Catalina)

    Mi-a plăcut pisica ta foarte mult, iti trimit si eu o poză cu Garfi

    RăspundețiȘtergere