duminică, 10 mai 2020

ORA DE CONSILIERE gimnaziu (consiliere și orientare/dirigenție) ABC-ul recunoștinței familiei mele


#împreunăsuntembine
ORA DE CONSILIERE (consiliere și orientare/dirigenție/educație socială)

Dragii mei,
Vă mulțumesc pentru implicarea voastră în activitățile Cabinetului de consiliere.
Pentru dezvoltare personală, provocarea acestei săptămâni este:

ABC-ul recunoștinței familiei mele
Toți membrii familiei pot găsi lucruri pentru care sunt recunoscători, luând la rând literele alfabetului. De exemplu, pentru A: “Sunt recunoscător pentru Apa potabilă.”

(Trimite pe adresa econsiliere@yahoo.com o fotografie cu lista de lucruri pentru care sunteți recunoscători/lista realizată!)

O zi frumoasă să aveți! Vă îmbrățisez cu drag!
consilier școlar Eta Șerbănoiu


Activitătea este inclusă în CAMPANIA NAȚIONALĂ Solitar, dar solidar! - Arta de a fi rezilient.
..................
Activitatea se derulează și în online (consiliere de grup):
Întocmim ABC-ul recunoștinței personale (la nivel individual), apoi ABC-ul recunoștinței grupului (clasei) .
.............

Ema, cl 6

ABC-ul Familiei

Suntem recunoscatori pentru:
Armonia in familie (Mama)
Aerul caldut al primaverii (Ema)
AlinaTata)

Bucurile pe care mi le face Ema (Mama)
Bicicleta mea (Ema)
Bax-ul meu de bere (Tata)😂

Cartile mele deosebite (Mama)
Cana plina cu ceai de dimineata (Ema)
Costumul meu de motociclist (Tata)

Darurile primite de catre famlie (Mama)
Desenele mele colorate (Ema)
Drumetiile cu prientenii (Tata)

Esarfa primita de la mama (Mama)
Evantaiul meu chinezesc (Ema)
Evolutia pozitiva a Emei (Tata)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu