joi, 2 decembrie 2010

Jocuri… în lanţ


Nume-adjectiv
Scop: Optimizarea cunoaşterii de sine şi/sau a celorlalţi
Obiective:
O1. Să identifice propriile trăsături de personalitate;
O2. Să asculte părerile celorlalţi.

Descrierea activităţii: participanţii stau în cerc. Fiecare trebuie să-şi spună numele şi un adjectiv care îi reprezintă şi începe cu aceeaşi literă ca şi numele lor (ex. Sunt Cristi cel Credincios) şi trebuie să-i prezinte şi pe cei care s-au prezentat înainte (ex. Sunt Sivia cea săritoare, ea e Andreea cea amabilă, iar el e Marius cel manierat).

Valiza
Cereţi participanţilor să îşi spună numele şi să declare ce obiecte ar pune într-o valiză. Fiecare trebuie să repete numele şi „obiectul împachetat” de către cel dinaintea lui înainte de a-şi spune numele şi de a „împacheta” la rândul său un obiect.

De exemplu:
1. Mă numesc Ema şi împachetez o pereche de şosete.
2. Ema împachetează şosete. Eu sunt Daniel şi-mi iau un tricou.
3. Ema ia şosete, Daniel – un tricou. Numele meu este Ilinca şi-mi iau o fustă etc.
Participanţii se pot exprima printr-o frază, dar şi telegrafic.

Iată alte sugestii de subiecte pentru realizarea acestui joc:
• Cumpărături la magazin;
• Cumpărături de Crăciun;
• Vitrină de jucării;
• La librărie;
• Aeroportul Internaţional etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu