joi, 11 aprilie 2019

Decizia e a mea!







Sunt generosi, atenti, echilibrati, glumeti, seriosi, blanzi, profunzi, frumosi. Sunt prezenti si naturali in dorinta lor de a schimba lumea. Au raspuns la un singur si simplu mesaj postat pe FB prin care solicitam ajutor. Si au venit azi la scoala sa povesteasca din viata lor de licean elevilor din clasele a VIII-a. Peste 30! Din 25 de institutii liceale!
Dragii mei,
A fost un privilegiu, o onoare si va multumesc pana la cer. Ma topesc de dragul vostru!
Multumesc si celor care mi-au trimis mesaje (nu putine!) prin care-si exprimau suportul si regretul ca nu pot fi azi fizic alaturi de noi. Liceeni si studenti (!).
Va iubesc maxim! Sunteti marea
mea speranta pentru Romania!
Ce lectii frumoase stiti sa ne dati!

PS. Stiu ca va stanjenesc astfel de mesaje publice! Lectia de generozitate predata azi de voi este pentru noi, ceilalti! Si-i dam atunci drumul in lume!
PPS. Multumesc si elevilor din clasele a VIII-a prezenti azi la activitatea “Decizia e a mea!”. Anul viitor veti povesti (si) voi!
PPPS. Ionascu Florentina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu