miercuri, 23 martie 2022

Jurnalul meu


Un grup de psihologi americani recomanda copiilor sa completeze un "jurnal", in care sa noteze:

LUNI:

Azi am facut bine...

Azi m-am distrat cand...

Azi am fost mandru de mine cand....

MARTI:

Am indeplinit bine sarcina de a ....

Am avut o experienta pozitiva cand....

Am ajutat pe cineva prin...

MIERCURI:

M-am simtit bine in pielea mea cand...

Am fost mandru de......

Am fost interesant pentru ceilalti cand...

JOI:

M-am simtit mandru cand....

Un lucru dragut pe care l-am vazut a fost...

Am terminat de facut....

VINERI:

Azi am facut bine...

Azi m-am simtit bine alaturi de.....

Am fost mandru de...

SAMBATA:

Azi m-am distrat cand...

Azi am ajutat pe cineva cu...

M-am simtit bine in pielea mea cand..

DUMINICA:

Lucrul dragut pe care l-am vazut a fost...

Azi am fost intresant pentru ceilalti cand...

Am fost mandru de mine cand...

 

(material preluat de la psihopedagog Ioana Sandu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu