luni, 14 noiembrie 2022

PROPUN pentru ȘCOALA MEA #împreunăsuntembine

 PROPUN pentru ȘCOALA MEA
#împreunăsuntembine


Bună ziua, dragii mei!
În acest an școlar dorim să derulăm cât mai multe și mai interesante activități la nivelul întregii școli, activități care să contribuie la crearea unei comunități armonioase, în care respectul și buna înțelegere între noi să domnească.
Vă așteptăm cu PROPUNERI de activități pe modelul celor derulate până acum (SIMBOL+ACȚIUNE/comportament!) Exemple:
-    activitatea Zâmbesc și asta vreau să primesc! (simbol: am desenat fețe zâmbitoare; acțiune/comportament: am împărțit colegilor din școală și profesorilor desenele și zâmbetul nostru, cuvintele frumoase);
-    activitatea Jos pălăria pentru prieteni minunați! (simbol: am purtat pălării; acțiune/comportament: am salutat prietenii minunați);
-    activitatea Dăm BLOCK comportamentelor negative! (simbol: am purtat ochelari; acțiune/comportament: am adresat complimente colegilor și profesorilor).
Săptămâna aceasta (14-18 nov. 2022) așteptăm cu interes propunerile voastre scrise și depuse în cutia PROPUN PENTRU ȘCOALA MEA #împreunăsuntembine așezată pe măsuța de la parter, în apropierea secretariatului.
Să aveți o săptămână bună și idei inspirate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu