vineri, 5 martie 2010

Împotriva deprimării, tristeţii...



PASTILĂ PSIHOLOGICĂ ÎMPOTRIVA DEPRIMĂRII, DEPRESIEI, TRISTEŢII

Atunci când apare această problemă, se citeşte zilnic, dimineaţa şi seara înainte de culcare, şi ori de câte ori este nevoie pe parcursul zilei!!!

„Mi-aş dori ca situaţia să fie alta, însă ştiu că dorinţa mea nu devine obligatoriu realitate doar pentru că vreau eu asta.”

„Pot să accept că în viaţă mi se întâmplă şi lucruri pe care nu le doresc, deşi este trist.”

„Am greşit comportându-mă astfel, însă eu rămân întotdeauna o persoană valoroasă, prin simplul fapt că sunt om.”

„Poate că această reacţie a mea este o dovadă de slăbiciune, însă asta nu arată valoarea mea ca persoană.”

„Chiar dacă nu mă descurc întotdeauna aşa de bine cum mi-aş dori, rămân o persoană bună şi valoroasă.”

„Sunt mulţumit de mine, deşi ştiu că nu sunt perfect.”


Material elaborat de prof. univ. dr. Daniel David (vezi Tratat de psihoterapii cognitive şi comportamentale; Polirom, 2006) pe baza teoriei şi terapiei raţional-emotive şi cognitiv-comportamentale şi a materialelor similare elaborate de Albert Ellis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu