luni, 13 decembrie 2021

Cum comunic în situaţii conflictuale (fișa de lucru)

1.                Atunci când am o problemă, o neînţelegere sau un conflict cu cineva, de obicei:

(bifaţi toate modalităţile de mai jos care vi se potrivesc)

§          Amân cât se poate întâlnirea cu persoana sau situaţia;

§          Ajungem la un compromis;

§          Fac apel la autoritate pentru a arăta că am dreptate;

§          Mă dau bătut, renunţ;

§          Încerc să ajut cealaltă persoană să obţină ceea ce îşi doreşte;

§           Mă plâng până obţin ceea ce doresc;

§          explic punctul meu de vedere şi cer şi celeilalte persoane să facă la fel;

§          îmi păstrez ideile doar pentru mine;

§          schimb subiectul;

§          încerc să înţeleg punctul de vedere al celeilalte persoane;

§          chem o altă persoană care să decidă cine are dreptate;

§          admit că am greşit, chiar dacă în gândul meu nu este aşa.

2.                Îmi este cel mai uşor să discut o problemă sau un conflict cu persoane care

 

 

Deoarece___________________________________________________________________

 

3.                Îmi este cel mai dificil discut o problemă sau un conflict cu persoane care

 

 

Deoarece___________________________________________________________________

4.                Mi-ar plăcea ca în timpul unui conflict să-mi comunic trebuinţele şi dorinţele astfel:

___________________________________________________________________________

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu