luni, 13 decembrie 2021

Mesaje EU -TU

1.  Explicaţi elevilor care este diferenţa dintre mesajele de tip „eu” şi cele de tip „tu”. Accentuaţi importanţa utilizării mesajelor de tip „eu” în rezolvarea conflictelor (ex. atunci când folosim mesaje de tip „eu” nu îi acuzăm pe ceilalţi, ci le spunem ce ne deranjează pe noi şi îi dăm celuilalt posibilitate să îşi schimbe atitudinea şi să ţină cont şi de părerea noastră).

2. Cereţi elevilor să identifice şi să noteze trei situaţii conflictuale cu care s-au confruntat. Spuneţi-le să scrie pe fiecare situaţie câte o formulare de tip „eu” şi una de tip „tu”.

3. Grupaţi elevii în grupe de câte 5-6 şi rugaţi-i să identifice situaţii conflictuale pe care le-au trăit şi să discute  mesajele de tip „eu” , „tu” pe care le-au formulat.

4. Discutaţi în grup câteva dintre situaţiile  şi mesajele notate de către elevi. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu