Ora de consiliere la cls I B, I E
Obiectivele activităţii:
- dezvoltarea creativităţii elevilor;
- autocunoaştere/intercunoaștere;
- imagine de sine
Descrierea activităţii :
Elevii desenează un tricou şi îl personalizează astfel încât să fie ceea ce lor le-ar place să poarte. Tricourile vor putea fi divers colorate și înfrumuseţate aşa încât să devină tricoul-emblemă, reprezentativ pentru gusturile fiecărui copil. De asemenea, fiecare îşi va personaliza tricoul printr-un logo, motto, ceva care sa-i definească foarte bine.
Când tricourile sunt gata, se va realiza o „prezentare de modă”: fiecare elev va defila prin clasă şi-şi va prezenta tricoul.
La clase mai mari, jocul poate continua astfel:
Tricourile sunt expuse pe un panou, la vedere, în clasă. Fiecare elev va extrage un bilet, dintr-o urnă, pe care este scris numele unui coleg de-al său. El va trebui să scrie pe bilet o apreciere despre colegul său şi să lipească biletul pe tricoul realizat de acel coleg.
Elevilor li se va spune de la început că unul din scopurile activităţii este să memoreze care sunt tricourile realizate de ceilalţi colegi. In situaţia în care cineva nu-şi aminteşte cum arată tricoul colegului al cărui nume este extras pe bilet va primi drept indiciu logo-ul sau culoarea dominantă de pe tricou.
Elevilor li se va spune de la început că unul din scopurile activităţii este să memoreze care sunt tricourile realizate de ceilalţi colegi. In situaţia în care cineva nu-şi aminteşte cum arată tricoul colegului al cărui nume este extras pe bilet va primi drept indiciu logo-ul sau culoarea dominantă de pe tricou.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu