1. Menţionaţi 5 cauze care generează
comportamente agresive.
2.
Dintre
formele de agresivitate de mai jos alegeţi trei care consideraţi că sunt
cel mai des întâlnite la noi în şcoală:
a. Lovirea unui coleg;
b. Lovirea unui obiect;
c. Intimidarea;
d. Cuvinte obscene;
e. Injurii, jigniri;
f. Ameninţarea;
g. Refuzul îndeplinirii sarcinilor,
activităţilor;
h. Gălăgie, indisciplină;
i.
Mişcările
neautorizate (intrările şi ieşirile din clasă, plimbari prin clasa)
3.
Indicaţi trei tipuri de măsuri ce se pot lua în scopul
reducerii comportamentelor agresive.
4.
Expunerea frecventă la violenţă poate induce la oameni
o insensibilitate la violenţă:
a)
da; b) nu
5.
Credeţi că vizionarea frecventă de filme şi programe
T.V. saturate de agresivitate influenţează conduita persoanelor care se
comportă agresiv:
a)
da; b) nu.
6.
Să presupunem că nu ar exista decât filme cu personaje
pozitive şi acţiuni bune. Credeţi că ar mai exista violenţă în lumea
contemporană?
a)
da; b) nu.
7.
Aţi asistat în şcoală la scene de violenţă? Dacă DA
în ce au constat acestea?
8.
Aţi fost vreodată victima unui comportament agresiv, în
şcoală? Dacă DA în ce a constat acesta?
9.
Aţi primit vreodată observaţii din partea profesorilor
sau colegilor din cauza comportamentului neadecvat pe care l-aţi avut?
a)
da;
b) nu
10. Ierarhizaţi următoarele comportamente
agresive ale profesorilor, în funcţie de frecvenţa lor, pe o scală de la 1
la 7 (locul întâi ocupându-l
comportamentul cel mai frecvent, iar locul 7 comportamentul cu frecvenţa cea
mai mică):
a. tonul ridicat;
b.
evaluarea
neobiectivă;
c.
intimidarea;
d.
jignirea;
e.
cuvintele
ameninţătoare;
f.
lovirea;
g.
excluderea
de la ore.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu