Elevii notează pe o foaie denumirea unui obiect foarte important pentru ei.
Se formează echipe.
Se anunţă echipele: „Din nefericire aţi naufragiat pe o insulă pustie, având asupra voastră doar obiectul notat pe foaie. Împreună trebuie să găsiţi soluţii de îmbunătăţire a şanselor de supravieţuire (combinând obiectele)”.
După expirarea timpului de lucru, fiecare grup prezintă ideile proprii.
Discuţii: Despre lucrul în echipă; Despre importanţa unor obiecte; Ce alt obiect ai fi preferat să ai asupra ta? De ce?; Ce persoană ai lua cu tine pe o insulă? De ce?
Se formează echipe.
Se anunţă echipele: „Din nefericire aţi naufragiat pe o insulă pustie, având asupra voastră doar obiectul notat pe foaie. Împreună trebuie să găsiţi soluţii de îmbunătăţire a şanselor de supravieţuire (combinând obiectele)”.
După expirarea timpului de lucru, fiecare grup prezintă ideile proprii.
Discuţii: Despre lucrul în echipă; Despre importanţa unor obiecte; Ce alt obiect ai fi preferat să ai asupra ta? De ce?; Ce persoană ai lua cu tine pe o insulă? De ce?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu