vineri, 3 aprilie 2020

De dragul de a simți vântul (12)

#impreunasuntembine

Zilele acestea triste am chef să vă arăt locuri frumoase.
(nevoie izvorâtă din credința mea în puterea infinită a Vieții)
Prezentul se întrepătrunde cu trecutul, cu viitorul, cu viața asta, cu altele… devenind una.
Urcați în acest balon cu care călătoriile sunt posibile.
Să plecăm doar așa: de dragul de a simți vântul.




Azi: Coasta Dalmată. Jadranska Magistrala (Magistrala Adriaticii), Best Road in the World (Croația, Bosnia- Herțegovina, Muntenegru)

Motivul pentru care eu recomand Coasta Dalmată nu va fi niciodată cine știe ce destinație turistică de top: nici spectaculosul Dubrovnik, nici incredibilul Split, nici romanticul Zadar, nici măcar vreuna dintre zecile de insule presărate de-a lungul coastei. Pentru mine, Coasta Dalmată fără Jadranska Magistrala nu înseamnă nimic! Șoseaua aceasta, suspendată între munte și mare, derulându-se șerpuitor pe țărmul Adriaticii, continuă să mi se deruleze în minte obsesiv. (habar n-am de unde iubirea aceasta a mea pentru Drumuri nesfârșite, așternute la picioare; probabil prin venele mele curge ceva sânge de nomad)
Jandranka e frumoasă. E limpede. Scrie magie. Te îndeamnă să trăiești pe îndelete. Te vrăjește să oprești și să cauți înfrigurat, ca într-un joc de copii, golfuri ascunse, cu apa cristalină și pustii.
Și ai tot merge nesfârșit pe ea, fără niciun scop, doar așa: de dragul de a simți vântul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu