marți, 21 aprilie 2020

Împreună (chiar) suntem bine! Revenim în online!



DRAGOȘ, 2 A

Dragoș, 2 A

Bună ziua, dragii mei (elevi, părinți și profesori)!
Sper ca mesajul meu să vă (re)găsească sănătoși și încrezători în zile (mai) bune. 

De azi, 22 aprilie 2020, reluăm activitățile online.

Încercăm, în continuare, să demonstrăm ÎMPREUNĂ că: 

 Învățării nu poți să-i pui o barieră. Ea găsește mereu un drum spre inima și mintea ta!

Adaptarea la o situație problematică poate fi și ușoară!
(ceea ce mă face să cred că zilele acestea ne-au adus unora un avantaj; pentru cei care întâmpină încă unele dificultăți: contactul consilierului școlar e același) 

 Mulți își fac datoria în orice condiții!
(mulți și-au regăsit entuziasmul de a face față provocărilor și s-au implicat, și s-au simțit “mult mai în viață”, interacționând constant cu sinele profund și cu ceilalți; pentru cei care au dorit să participe și nu au știut cum: contactul consilierului școlar/profesorilor /colegilor voștri e neschimbat)

Mulți sunt responsabili și respectă regulile!
(în aceste zile descoperim mulți eroi “mai mari sau mai mici”; a respecta regulile de protecție e o dovadă de civism și empatie!
Vă invit să ne reamintim:
Zilele acestea am re-învățat solidaritatea!
Am atâtea dovezi încât nu-mi ajunge o zi să le înșir aici! Toate mesajele trimise de voi îmi confirmă zi de zi asta!

Așa că, de azi, reluăm activitățile în online. Încercăm, în continuare, să demonstrăm că ÎMPREUNĂ (chiar) SUNTEM BINE!


PRIMA PROVOCARE este de a întocmi împreună LISTA DE DORINȚE!
“Scrieți ceea ce vreți să faceți după perioada de stat în casă - orice - cele mai ingenioase dorințe - călătorii, distracție, cadouri, deserturi favorite, orice vă va face să fiți mai bine...”

Trimiteți răspunsul pe email (adresa este aceeași: econsiliere@yahoo.com) sau postați-l pe blogul cabinetului (https://econsiliere.blogspot.com/2020/04/lista-de-dorinte.html ) sau în comentarii la cursul ECONSILIERE de pe platforma Google Classroom.

Încep eu:
O să vă îmbrățișez tare-tare pe toți și pe fiecare!
consilier școlar Eta Șerbănoiu



 ..........................
* Adaptare după articolele doamnei psiholog Georgeta Pânișoara.
Mulțumim! E un reper pentru noi!

2 comentarii:


  1. Regret ca nu am fost foarte activa recent, dar vreau sa va anunt ca am apreciat mereu oportunitatile de descoperire de sine pe care ni le acordati!

    RăspundețiȘtergere