miercuri, 1 aprilie 2020

ÎMPREUNĂ PENTRU SUCEAVA (2)

Bună ziua, dragii mei!

Scriem mesaje pentru copiii din SUCEAVA!
Dacă doriți să vă alăturați demersului nostru (detalii aici: https://econsiliere.blogspot.com/2020/04/scrisoare-deschisa-impreuna-pentru.html), 
asteptăm lucrările voastre pe adresa de email: econsiliere@yahoo.com
(pana vineri, 3 aprilie 2020).

Mulțumim frumos! 
consilier școlar Eta Șerbănoiu

Vedeți mai jos o foarte mică parte dintre mesajele primite pentru copiii din Suceava (din păcate spațul acestei pagini nu oferă posibilitatea postării decât a unui număr limitat de poze):
TOATE  mesajele trimise de copiii din București vor fi transmise copiilor din Suceava!




    

                                                              



#IMPREUNAPUTEMINVINGE!

#TOTUL VA FI BINE!

#VOMTRECEPESTE! Buna ziua, dragi vecini de tara ,

Ma numesc Alexia Ferbinteanu, Am 13 ani. Aceasta scrisoare vine tocmai din Bucuresti, cu scopul de a va ridica moralul (pe cat posibil).

Vreau sa va transmit sa ramaneti puternici, indiferent de situatie pentru a putea trece cat mai bine peste situatia actuala,atat fizic, cat si psihic. ZAMBITI cat mai mult posibil si fiti mereu pozitivi deoarece, cu cat esti mai pozitiv ca atitudine, cu atat respingi raul si negativismul din jurul tau.  Off... era sa uit chiar cea mai importanta regula: SPALATI-VA CAT MAI DES POSIBIL PE MAINI!!!!!! Aceasta este cea mai buna regula, cel mai bun sfat de care trebuie sa tinem cont cu sfințenie, pentru ca ne poate feri de pericole.

Sper din suflet ca v-am ajutat macar putin si sper sa se remedieze situația cat mai repede!

 Va imbratisez din suflet! Multa SANATATE tuturor!!!!!

 ALEXIA F., Bucuresti





Alaturi de noi: prietena noastra de la Scoala Nr 145, Mădălina, 4B






 
Q

















30 de comentarii:

  1. O provocare foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Seara buna,
    Un desen mic si un zambet mare pentru toti copiii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,
    va multumim ca ii provocati pe copii sa fie creativi si sustinatori fata de altii supusi unor grele incercari.

    Sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pupici veseli si de aici!

    RăspundețiȘtergere
  5. va multumim pentru initiativa. Am participat cu drag!

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stimată doamnă consilier,

    Am făcut proiectul propus de dumneavoastră. Am îndemnat și alți prieteni să facă la fel și mi-au trimis pozele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua. Va trimitem in atasment scrisoarea pentru copii din Suceava.
    Va multumim pentru ceea ce faceti in aceasta perioada pentru copiii nostri, pentru micutii suceveni si pentru noi parintii.
    Va dorim numai bine si multa sanatate.
    Sa ne vedem cu bine.

    PS. AVEM O DOAMNA MINUNATA!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarut mana, sunt A. si v-am trimis scrisoarea pentru un coleg din Suceava.Sper sa ajunga la un baiat, pentru ca eu cred ca i-ar placea mai mult decat unei fete.

    Va multumesc si sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  9. Va trimitem cu drag poze cu florile de păr și un copăcel din curtea noastră.

    RăspundețiȘtergere

  10. Am realizat fișele pentru copiii din clasa I de lângă Suceava.Am îndemnat și alte cunoștiințe să trimită un desen sau o scrisoare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua,
    Ma numesc L, am 11 ani si invat la Scoala nr. 27 din Bucuresti, sector 2.

    Mi-a facut placere sa fac aceste urari (atasat- este o scrisoare si un desen) unui copil care se simte singur din judetul Suceava. Daca vrea sa mai vorbim, imi poate scrie oricand la aceasta adresa de email......... (econsiliere@yahoo.com si vom distribui mesajul spre L), iar eu ii voi raspunde.

    Cu drag,
    L.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua,

    Am atasat mesajul pentru copiii din Suceava, precum si cateva desene facute de mine.Sper sa le placa!
    O zi frumoasa!
    Totul va fi bine!
    C

    RăspundețiȘtergere
  13. Va multumim mult! Tema campaniei a fost foarte antrenanta si cu subiect altruist. A. a stat 3 ore nemiscat sa o faca, a tot rupt foi pana a iesit cum a vrut el. Multumim pentru tot! (inv. V. I)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dacă copiii noștri au scris cu atâta bucurie, sigur mesajele către copiii din Suceava vor fi pe măsura. Mulțumim pentru tot!(inv. V. I)

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu a scris mult dar a scris din suflet.
    Mi-a spus ca îi înțelege pe copiii ăia care nu își văd părinții .. (inv. V. I)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt absolut impresionata de acest demers initiat de dvs! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Stimată doamnă consilier,

    Mă scuzați că vă deranjez, dar au mai vrut niște cunoștiințe mai mici să se implice.Își doreau foarte mult!
    O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua,

    Ma numesc A (cls. a IV-a).
    Sper ca scrisoarea mea sa ajunga la copiii din Suceava si sa le aduca putina bucurie.

    Va multumesc foarte mult pentru ca le transmiteti scrisorile noastre copiilor de acolo!
    A

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună ziua, numele meu este R, clasă a IV a. Va transmit atasat proiectul pt copiii din Suceava. Imi doresc ca ei sa fie bine!
    R.

    RăspundețiȘtergere
  20. Din nou un moment de suflet pe care il impartim impreuna! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  21. E foarte imprtant pentru copiii nostri sa invete solidariatea si empatia. Multumim ca ii provocati!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multa sanatatecelor din Suceava! Iar pe dumneavoastra va imbratisam tare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. A fost un demer emotionant! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  24. E foarte dificil sa scriu despre emotiile traite in timp ce desenam pentru copiii din Suceava! Vreau sa fim cu totii bine!

    RăspundețiȘtergere
  25. Va multumim pentru tot efortul depuns! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  26. Cu tot dufletul particip la aceasta campanie!

    RăspundețiȘtergere