duminică, 26 aprilie 2020

ORA DE CONSILIERE (consiliere și orientare/dirigenție/educație socială) (gimnaziu)


#împreunăsuntembine
ORA DE CONSILIERE (consiliere și orientare/dirigenție/educație socială)

Dragii mei,
Vă mulțumesc pentru implicarea voastră în toate activitățile Cabinetului de consiliere. Mi-ați oferit momente de bucurie, speranță, mândrie și certitudinea că ÎMPREUNĂ SUNTEM BINE!

Cu bucurie vă propun ca, începând de azi, să reluăm împreună activitățile de dezvoltare personală.
Provocările acestei săptămâni sunt:

1.      Eu și prietenii mei
Realizează împreună cu colegii tăi un inventar al evenimentelor/situațiilor haioase petrecute împreună.          
2.      Afișul meu publicitar
Gândește-te la emoțiile cu care te-ai confruntat în ultima perioadă. Cum ar arăta un afiș publicitar despre tine când ești fericit/fericită, trist/tristă, uimit/uimită, îngrijorat/îngrijorată, nervos/nervoasă etc? Alege o culoare în acord cu emoția ta și realizează un desen sugestiv pentru situația în care te afli. Poți adăuga mesaje pentru a îmbogăți afișul.
(Trimite pe adresa econsiliere@yahoo.com  fotografii cu lucrările obținute: Lista evenimentelor haioase,  Afișul tău publicitar)

Activitățile sunt incluse în CAMPANIA NAȚIONALĂ Solitar, dar solidar! - Arta de a fi rezilient. Mulțumesc celor care au continuat activitățile și în perioada vacanței.



O zi frumoasă să aveți! Vă îmbrățisez cu drag și sper să ne revedem cât mai curând!
consilier școlar Eta Șerbănoiu

Beatrice, 8 E
Alexandru

Mara

Mara

Mara
Maia


Angeline, 8 E

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu