vineri, 17 aprilie 2020

De dragul de a simți vântul (26)


#împreunăsuntembine

Zilele acestea triste am chef să vă arăt locuri frumoase.
(nevoie izvorâtă din credința mea în puterea infinită a Vieții)
Prezentul se întrepătrunde cu trecutul, cu viitorul, cu viața asta, cu altele… devenind una.
Urcați în acest balon cu care călătoriile sunt posibile.
Să plecăm doar așa: de dragul de a simți vântul.






Azi: Serenisima Republică San Marino
„Bienvenutti neil antica terra della liberta !” (Bine aţi venit pe anticul pământ al libertăţii!), așa te întâmpină San Marino, una dintre cele mai vechi republici din lume. Palate, turnuri, muzee, biserici, teatre, un funicular şi numeroase alte monumente, toate legate prin străduţe încântătoare, cu aer medieval, aproape incredibil pentru o suprafaţă de doar 61 de km pătraţi. San Marino este a treia cea mai mică ţară europeană după Vatican şi Monaco. Un tărâm al frumosului pe care trebuie să călcați.
Mi-am dorit să ajung acolo într-o dimineață, devreme. Să pășesc pe Passo delle Streghe (Pasul Vrăjitoarelor) numai eu. Ploaia se consumase. Norii se împrăștiau, descoperind senzual, creste de munți, case și drumuri, în timp ce în mine urca un dor ascuțit, greu de suportat, după locurile acestea în care nu puteam rămâne…
San Marino, potrei quardarti tutto il giorno!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu