marți, 21 aprilie 2020

Lista de dorințe


 #împreunăsuntembine
PRIMA PROVOCARE este de a întocmi împreună LISTA DE DORINȚE! 

Scrieți ceea ce vreți să faceți după perioada de stat în casă – orice – cele mai ingenioase dorințe – călătorii, distracție, cadouri, deserturi favorite, orice vă va face să fiți mai bine...

Trimiteți răspunsul pe email (adresa este aceeași: econsiliere@yahoo.com) sau postați–l aici, în comentarii.
Puteți utiliza și secțiunea comentarii din cadrul cursului ECONSILIERE de pe platforma Google Classroom.

Încep eu:
O să vă îmbrățișez tare-tare pe toți și pe fiecare!
consilier școlar Eta Șerbănoiu
Valentin H.
Andreea Teodora, 3 A
Elena, 3 A

65 de comentarii:

  1. De cand am inceput sa stau in izolare,am realizat cat de ingenioasa si creativa pot fi. Am crezut initial ca ma voi plictisi teribil,dar NU a fost asa ,spre fericirea mea.
    Avand in vedere ca tehnoligia este foarte avansata,si ideeile mele au inceput sa se dezvolte intr-un mod placut , as vrea sa va spun cateva din ideiile/activitatile pe care le dezvolt in aceasta perioada:
    1. Eu stau la casa , am o curte foarte generoasa in care imi petrec majoritatea timpului gradinarind,jucandu-ma cu animalele si facand curat .
    2. As vrea sa ma ocum mai mult de sora mea mai mica , vreau sa o invat anumite lucruri care sunt elementare si de care ea nu are habar.
    3. Desenez. In ultima perioada incerc sa ma dezvolt cat mai mult pe aceasta latura deoarece , eu cred ca ma ajuta foarte mult sa ma relaxez,si îmi doresc enorm sa pot face lucruri frumoase din asta.
    4. Mi-as dorii sa gatesc mai mult ,avand in vedere faptul ca acum stau numai acasa si nu mai plec pe nicaieri , am pofta sa mananc foarte multe mancaruri pe care am realizat ca le pot gatii si singura .
    In incheiere vreau sa zic ca aceasta izolare este si benefica ,deoarece avem mai mult timp de noi si de aproapele nostru , dar are si un efect negativ pt ca este posibil ca multi dintre noi sa ne fi iesit din ritm.
    Ferbinteanu Alexia(6A)

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa se termine perioada de izolare. Am niste planuri pentru zilele de dupa izolare:
    ☆Sa dau o petrecere la mine acasa
    ☆ Sa merg la mare
    ☆ Sa ma intalnesc cu prietenii la scoala
    ☆ Sa ma plimb cu Toby (cainele meu) in parc
    ☆ Sa merg la film

    RăspundețiȘtergere
  3. Având în vedere că bunici pot vedea prietenii / colegii pot comunica cu ei prin rețelele de socializare. Dar nu consider că este de ajuns. Prin asta ma refer ca unii dau niste imbratisari foarte călduroase si plăcute .
    Câteva idei de a petrece timpul cu persoanele dragi dupa perioada de izolare:
    1. Putem merge in parc pentru apetrece timp împreună ;
    2 . Putem organiza o petrecere in pijamale pentru a ne cunoaște mai bine;
    3. Putem organiza o petrecerede studiu pentru a învăța pentru examene / teze / teste / proiecte;


    De abia aștept să petrec timp împreună cu persoanele dragi mie !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu visez la:
    • o drumeție prin Munții Retezat
    • o cafea lungă cu prietenii
    • descoperirea unui loc/oraș necunoscut
    • un concert cu Robert Plant
    • vizitarea Muzeului Prado
    • o zi, citind, pe o plajă
    • (și, nu în ultimul rând) să te îmbrățișez tare.

    RăspundețiȘtergere
  5. B. Irene, 6 A:

    De cand stau acasa am observat că sunt foarte creativă. Mulți spun că se plictisesc, dar nu pot sa inteleg de ce ? Poti face foarte multe lucruri: să desenezi, sa te uiti la un film, sa citești, sa te joci cu animalul de companie, sa faci curat în camera ta ...
    După ce se va termina starea de urgență as vrea sa :
    1. Sa învăț lucruri noi .
    2. Sa ma joc cu prietenii mei .
    3. Sa fac multe activități.
    4. Sa petrec mai mult timp cu familia si cu cei dragi .
    5. Sa ma bucur mai mult de copilăria mea.

    RăspundețiȘtergere

  6. Dorința mea este să mă văd cu familia si prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ziua!
    II voi îmbrățișa strâns pe prietenii și colegii mei și ma voi plimba mult prin parc.
    Dragoș, 2 A

    RăspundețiȘtergere
  8. Pf, o baie in mare! Asta o sa fac! Imi promit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred ca imi vopsesc parul in mov! :))))Sper sa nu citeasca mama aici :))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma urc pe bicicleta si 10 zile nu mai cobor!

    RăspundețiȘtergere
  11. Luca, 6 A:
    Buna ziua !
    As vrea sa va sugerez niște idei pentru ce am putea să facem dupa carantină:
    1. Am putea sa ne întâlnim cu prietenii si sa vorbim despre ce făcea fiecare in carantină.
    2. Putem invata unii de la alții câteva lucruri pe care fiecare le-a descoperit în această perioadă.
    3. Putem să le arătăm celorlalți ce am facut noi stând acasa (de exemplu, pietre pictate sau desene in creion). Acestea au fost sugestiile mele. Poate nu sunt cele mai bune, dar le putem incerca. Ideea e sa fim impreuna. Fizic. Ca virtual ne-am cam saturat.
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu o sa merg la bunici. Imi e dor de ei. Ancuta

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi planific deja cateva vacante prin tari exotice!

    RăspundețiȘtergere
  14. As vrea sa fac ceea ce am facut acum: sa stau cat mai mult cu familia mea.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa ma plimb pe strada.
    Sa citesc la plaja. S
    fac o drumetie (la munte).

    RăspundețiȘtergere
  16. Un meci cu prietenii. 2. 3... Marius

    RăspundețiȘtergere
  17. As vrea sa merg la cumparaturi prin mall.

    RăspundețiȘtergere
  18. Vali Iatan: Imi doresc viața aceea tumultoasa, fără momente de respiro, înapoi...dar și momentele dè fericire trăite cu nepotica mea minunată, alături.

    RăspundețiȘtergere
  19. Vreau sa reinceapa antrenamentele.

    RăspundețiȘtergere
  20. Vreau la mare. Sa se termine scoala cu bine . Si mai vreau sa imi serbez ziua cu prietenii.

    RăspundețiȘtergere
  21. O sa colind librariile in cautare de carti interesante (nu mai vreau pdf-uri!!!), o sa beau multe ceaiuri cu prietenii si o sa alerg prin parc (asta, ultima, nu am mai facut-o pana acum, dar de cand stau inchisa in casa ma obsedeaza :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. O sa savurez aerul de afara!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am sa urc un munte! Oricare! Doar sa ajung pe un varf si sa privesc in zare.

    RăspundețiȘtergere
  24. o sa stau cat mai mult afara

    RăspundețiȘtergere
  25. Sincer, eu sper sa fac ce fac si acum: sa citesc, sa ascult muzica, sa stau cu familia, sa gatesc, sa ma uit la filme, sa vorbesc cu prietenii. Nu imi lipseste decat contactul direct cu oamenii/prietenii. si asta sper sa fac dupa.

    RăspundețiȘtergere
  26. Mama, ce petrecere o sa doau! Doar sa plece ai mei la munca! :))))

    RăspundețiȘtergere
  27. Vreau sa invat sa sofez.

    RăspundețiȘtergere
  28. Sa stau la soare. Afara. La soare. e tot ce imi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi e dor de rasete de copii!

    RăspundețiȘtergere
  30. O sa merg prin paduri. Si la toate actiunile ce presupun plantari de copaci.

    RăspundețiȘtergere
  31. Sa merg la bunici si sa joc fotbal pe ulita cu copiii. Alex R

    RăspundețiȘtergere
  32. Sa merg la piscina Victor

    RăspundețiȘtergere
  33. Pai, plec in vacanta! cat mai departe de casa :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Soare, plimbari in aer, excursii si intalniri cat mai multe cu prietenii.
    Mona

    RăspundețiȘtergere
  35. O plimbare pe mare
    O inghetata in parc
    Sa inalt un zmau
    Sa culeg flori de camp
    Sa stau pe malul unui rau

    Maria

    RăspundețiȘtergere
  36. Sa ma intalnesc cu colegii mei si cu profesorii.

    RăspundețiȘtergere
  37. as zbura cu un balon. sau cu parapanta.

    RăspundețiȘtergere
  38. O sa ies cu prietenii la Mc

    RăspundețiȘtergere
  39. tata zice ca mergem la munte cu cortul, mama zice ca mergem la hotel in Grecia, eu zic sa mergem la bunici. Acolo am multi prieteni si sunt multe animale.

    RăspundețiȘtergere
  40. As vrea sa merg in tabara de limba engleza.

    RăspundețiȘtergere
  41. O sa merg descullta prin iarba!

    RăspundețiȘtergere
  42. Voi merge cu prietenii mei prin parc. De fapt voi merge cu ei prin TOATE parcurile din oras. In ordine alfabetica! :))

    RăspundețiȘtergere
  43. O sa fac cea mai tare petrecere din cartier! O sa dam muzica la maxim, o sa isterizam vecinii, o sa mancam si o sa bem porcarii si o sa radem tare.

    RăspundețiȘtergere
  44. Eu as vrea sa merg undeva cu trenul. Nu stiu unde. Un drum lung. Sa stau sa privesc pe geam.. Cred ca m-am obisnuit cu geamul. :)

    RăspundețiȘtergere
  45. O sa merg fix unde ma duce drumul!

    RăspundețiȘtergere
  46. imi e dificil sa ma gandesc la asta

    RăspundețiȘtergere
  47. Nu visez decat sa ma plimb. Chiar nu conteaza pe unde.

    RăspundețiȘtergere
  48. As vrea sa fac Turul Romaniei.

    RăspundețiȘtergere
  49. cel mai tare imi doresc sa reiau antrenamentele, meciurile, campionatul.

    RăspundețiȘtergere

  50. Dupa aceasta perioada de izolare datorata pandemiei de Covid 19, mi-ar placea mult sa ies in parc sa ma plimb cu bicicleta impreuna cu parintii mei. De asemenea, imi doresc mult de tot sa ma reapuc de kinetoterapie la clinica.
    Cu cateva luni in urma nici nu ma gandeam ca va aparea o pandemie globala, din cauza careia toata lumeasa fie blocata. Aveam de gand sa merg la Londra, in Anglia, pentru a face un tratament care nu se gaseste in Romania si sa o vad si pe matusa mea, de care imi este foarte dor! Astept cu nerabdare sa reinceapa calatoriile si sa pot face aceste lucruri.
    Vreau mult sa imi revad bunicii si sper ca vom putea sa mergem sa ii vizitam curand.
    In perioada in care am stat in izolare am realizat ca nu apreciam cum se cuvine faptul ca ne putem bucura de natura, de jocuri si discutiile cu prietenii si de alte lucruri simple. Voi privi cu siguranta lumea cu alti ochi dupa aceasta perioada.

    RăspundețiȘtergere
  51. Sunt cateva lucruri pe care abia astept sa le fac dupa perioada de izolare:
    Sa ies in parc cu prietenii, sa ma bucur de soare si oxigen! 😇
    Sa ma joc un meci de baschet cu prietenul meu!
    Sa vad un film la cinema, in mall!
    Sa mananc o prajitura la cofetaria mea preferata!
    Sa imi revad colegii de la școală!
    Sper ca toate acestea se vor intampla curand!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  52. Afara! Afara! Afara! Cred ca o sa si dorm afara! :))))

    RăspundețiȘtergere
  53. Sa imi reiau activitatile extrascolare, sa ma vad cu prietenii in parc si la mall, sa merg la mare si la bunici.

    RăspundețiȘtergere
  54. O sa revin la viata normala, in echilibru intre inchis (in casa) si deschis (afara). Doina

    RăspundețiȘtergere