marți, 7 aprilie 2020

Solitar, dar solidar! (3) ciclul primar. Realizările mele


ACTIVITATEA 3 (primar)
Realizările mele

Lângă o cutie pune câteva creioane și câteva foi de hârtie.
Pe parcursul zilei scrie pe hârtie:
un lucru pe care l-ai realizat, precum și cum te simți în legătură cu asta și de ce?
La sfârșitul zilei, fă o listă cu toate realizările tale și sărbătorește succesul!

 (Trimite pe adresa econsiliere@yahoo.com o fotografie cu Lista ta de realizări!)

*Campania națională Solitar, dar solidar! - Arta de a fi rezilient, campanie inițiată de profesioniștii din grupul Consilieri școlari și logopezi din Romania (coordonatori director CMBRAE Aura Stănculescu, prof. Mădălina Radu, prof. Andreea Ciocâlteu).

Mesaje: 
 https://econsiliere.blogspot.com/2020/04/cand-incepi-ziua-atat-de-frumos.html


Dragos, 2 A





Gabriel, 3 B

Asal:

1.Am ținut post
2.Am făcut curat
3. Am ajutat-o pe mama vitregă să facă dulciuri
4.I -am făcut fratelui meu un desen
5.L-am ajutat pe tata sa facă un dulap
6. I-am făcut fratelui meu mâncare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu