duminică, 22 martie 2020

De dragul de a simți vântul (3)

#impreunasuntembine



Zilele astea triste am chef sa va arat locuri frumoase.
(nevoie izvorata din credinta mea in puterea infinita a Vietii)
Prezentul se intrepatrunde cu trecutul, cu viitorul, cu viata asta, cu altele… devenind una.
Urcati in acest balon cu care calatoriile sunt posibile.
Sa plecam doar asa: de dragul de a simti vantul.


Azi: Playa de las Catedrales
În topul celor mai frumoase plaje din lume este pe locul 6! În topul celor mai frumoase plaje din Europa este pe locul 2! Playa de las Catedrales! O mulțime de arcade și peșteri! Vizibile la reflux!
Acolo, intre stanci si ocean, traiesti senzatii greu de descris in cuvinte! De-nceput, de sfarsit de lume...
Am ajuns la Playa de Las Catedrales dupa ce soferul autobuzului care mergea acolo s-a intors in statie doar dupa noi doi!!! Pierdusem autobuzul pentru ca n-am stiut exact care e. Dupa 15 minute (!) de asteptare peste programul afisat, am intrebat un alt sofer ce se intampla. El ne-a spus ca l-am ratat si, pentru ca a vazut dezmagirea de pe fetele noastre, l-a sunat pe colegul lui si i-a povestit ce-am patit. Asa ca... soferul a intors autobuzul (!!!!) si... a venit sa ne ia. Noi eram uluiti de ce ni se intampla; el era extrem de relaxat. Ca de altfel si toti calatorii din autobuzul reintors in oras. Ne zambeau si se bucurau ca vom ajunge astfel si noi la Playa de las Catedrales...
Despre ce tara vorbesc? Despre Spania!... E greu sa nu-ti doresti sa te-ntorci iar si iar!...


Spania! Fa-te bine, scumpo! <3 span="">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu