miercuri, 25 martie 2020

MULTUMESC! Mesaj pentru SCOALA NR 27, BUCURESTI


Buna ziua, dragii mei! 

Sper ca mesajul meu sa va gaseasca sanatosi si increzatori in zile mai bune.
As vrea sa MULTUMESC tuturor (elevi, parinti, profesori) pentru mesajele trimise si pentru deschiderea de care ati dat dovada pentru a fi IMPREUNA! Am convingerea ca asa NE VA FI BINE!
Va asigur (in continuare) de sprijinul, aprecierea si dragostea mea!
Modalitati de contact:
-          Trimiteti mesaj la adresa de email cunoscuta:  econsiliere@yahoo.com (Nota: Pentru interventiile de consiliere individuala se asigura confidentialitatea!)
-          Accesati BLOGUL Cabinetului de consiliere: http://econsiliere.blogspot.com/ Toate mesajele consilierului scolar sunt postate (si) acolo. Pentru fiecare mesaj/tema propusa exista si optiunea Comentarii.
-          Pentru cei care prefera platformele online am deschis cursul ECONSILIERE pe Google Classroom. Codul pentru curs:il gasiti pe grupul clasei Veti gasi si aici mesajele si temele de consiliere propuse.  Pentru fiecare aveti (si) optiunea Comentarii.
-          Accesati REVISTA SCOLII: https://cronicilescolii27.blogspot.com/.  (Nota: In acest moment este in lucru numarul 16! Te invitam sa participi la scrierea lui alaturi de noi. Trimite un material creativ (articol/poveste/poezie/interviu/desen etc) pe adresa econsiliere@yahoo.com. Multumim celor (nu putini!) implicati deja in acest frumos proiect!

Am convingerea ca IMPREUNA SUNTEM BINE!
Va imbratisez pe toti si pe fiecare! Sa ne revedem curand sanatosi si veseli!
consilier scolar Eta Serbanoiu

#impreunasuntembine 


Din mesajele primite:


Buna ziua ! Mulțumim pentru că sunteți alături de noi,va pup si va îmbrățișez! Cu drag , Alexia Saragea ,clasa a 5 E !



Apreciez mult implicarea dvs si ceea ce faceti pt noi. Luca, 6 A




Multumim, doamna consilier!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu