duminică, 29 martie 2020

De dragul de a simți vântul (10)


 #impreunasuntembine

Zilele astea triste am chef să vă arăt locuri frumoase.
(nevoie izvorâtă din credința mea în puterea infinită a Vieții)
Prezentul se întrepătrunde cu trecutul, cu viitorul, cu viața asta, cu altele… devenind una.
Urcați în acest balon cu care călătoriile sunt posibile.
Să plecăm doar așa: de dragul de a simți vântul.













Azi: Coasta de Azur (Riviera Franceză)


Coasta de Azur este unul dintre locurile frumoase pe care le-am ocolit ani la rând pentru acel DAR: dar e plin de fițe, dar e opulent, dar e extrem de scump, dar…, dar.
Dar, doamne, ce daruri copleșitor de frumoase ai oferit acestei zone! 120 km de coastă scăldată de apele turcoaz ale Mării Tireniene, Alpii francezi prăbușiți în valuri, desenând golfuri și faleze de un romantism absolut, orășele din timpuri medievale cocoțate pe dealuri, priveliști uluitoare, străduțe pietruite și, peste tot, un parfum amețitor de lavandă.
Și, la fiecare pas, de undeva din poveștile mele, aceeași regăsită șoaptă:

"Undeva, în sudul Franței… "

Mi s-a părut întotdeauna o formula magică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu