luni, 16 martie 2020

Impreuna!!! HORTON

Mesaj 14 martie 2020 (postat pe grupurile cls)



Dragi copii, parinti si colegi profesori, 
Va invit sa urmariti frumoasa poveste a lui Horton! Vom invata impreuna despre prietenie, dragoste, empatie, solidaritate. Vizionare placuta!

https://desenefaine.ro/horton-hears-a-who_164e8fbe6/

Va imbratisez cu drag!
consilier scolar Eta Serbanoiu
Sa ne revedem sanatosi si veseli!

PS. Voi citi cu mare drag impresiile voastre despre acest film! Adresa mea de mail este aceeasi: econsiliere@yahoo.com
Sa fim impreuna!



(Am postat mai jos cateva comentarii primite pe email.)

37 de comentarii:

  1. Bună ziua! Mulțumim din suflet pt. că vă gândiți la noi. A fost fost un film captivant și minunat. Multă sănătate!

    Alexia Nicoleta Saragea,CLS a v a E. Mulțumim!

    RăspundețiȘtergere

  2. Mie mi-a plăcut atunci când Jojo nu a renunțat la orașul chiar dacă ceilalți au renunțat. Nu mi-a plăcut când Doamna Cangur a vrut să ia trifoiul în care era orașul.Andrei Dincă, clasa a 2-a D

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări pentru inițiativă si pentru recomandări!👏👏👏

    Iulia Dincă

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim ca te gandesti la toti! Flory Ionascu

    RăspundețiȘtergere
  5. O minunatie! Am invatat ca o prietenie e mai presus de orice! Alexa, 6 A

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar impreuna putem reusi! Victor

    RăspundețiȘtergere
  7. O frumoasa poveste despre solidaritate si prietenie. Horton e minunat! As vrea sa fiu ca el! Andrei

    RăspundețiȘtergere
  8. Horton sare in ajutorul omuletilor de pe firul de praf. El descopera astfel una dintre cele mai frumoase si de durata prietenii. Ioana

    RăspundețiȘtergere
  9. Elefantul Horton descopera existenta unei lumi nebanuite, microscopice, situata într-o floare. Horton va lupta cu scepticii si va salva dreptul la viata al acestui univers minuscul. Frumoasa poveste! Ralu

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru pozele trimise! (copii si parinti vizionand filmul) Mi-au incalzit sufletul! Sa fim impreuna! <3

    RăspundețiȘtergere
  11. "Mi-a placut foarte mult ca Horton nu a renuntat la prietenii lui din firul de praf chiar daca Doamna Cangur si aliatii sai au vrut sa-l opreasca incercand chiar sa-i intoarca pe prietenii lui Horton impotriva sa. Deasemenea mi-a placut ca prietenul lui Horton,soricelul,l-a crezut si sustinut pe acesta.
    Faptul ca Primarul Cinestiului si-a sustinut parerea in timp ce presedintele le spunea tuturor ca acesta este un neghiob , si ca el isi tot spunea:„O sa le arat eu!Nu sunt un neghiob!” si „Eu nu i-am jignit niciodata pe niciunul dintre ei!" ,este impresionant.

    Nu apreciez faptul ca Doamna Cangur s-a comportat urat cu Horton, pt. ca ,zicea ea,acesta era o influenta rea asupra copiilor.

    In timpul filmului am observat ca erau si multe secvente haioase de exemplu: momentul in care vulturul negocia cu Doamna Cangur sa nu se duca la maimute sa le ceara ajutorul(acesta se tot ruga de Dna. Cangur sa nu se duca la maimute ,felul in care acesta se ruga de ea era destul de amuzant. Maria Dinca, 5 B

    RăspundețiȘtergere
  12. Super filmul,o comedie pe cinste :) Adina

    RăspundețiȘtergere
  13. A fost cel mai bun filmu de desen animat vazut in ultimii ani, De la o idee micutza cat o particula de praf,dar pe atat de originala....a iesit acest desen extrem de simpatic. Multumesc, doamna! Va pup! (Miha)

    RăspundețiȘtergere
  14. "O persoana e o persoana indiferent cat e de mica ". Foarte tare asta! Bun filmul, nu ma asteptam sa fie asa bun, (Gaby)

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu te plictisesti! E interesant si amuzant! Prietenii inainte de toate! (Rares)

    RăspundețiȘtergere
  16. Orasul din firul de praf. Mi a placut ideea asta! (Denisa)

    RăspundețiȘtergere
  17. Doua civilizatii care se intalnesc! Foarte interesant! Mi-a placut! Multumim! (Ana)
    Doamna, mi-e dor de dvs!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Increderea cu care Horton apara firul de praf e remarcabila. Si comica! Multumim, doamna!! (Diana)

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte interesanta ideea cu un elefant care gaseste o lume intr-o scama. O persoana e o persoana oricat e de mica! Ce mult mi-a placut asta! Si momentul in care doar impreuna, toti, au reusit sa se salveze e impresionant. Sa fim imreuna! Va pup, doamna! (Ioana)

    RăspundețiȘtergere
  20. Chiar tare! Are actiune, personaje simpatice, muzica amuzanta, lectii de invatat. L-am vazut cu mama! :))) (Mihai)

    RăspundețiȘtergere

  21. Horton a ajutat un oras, a salvat acel oras, care de fapt era un fir de praf.
    Era o persoana foarte buna, fata de dna. Cangur care vroia sa arunce acel fir de praf.
    Horton a dat dovadă de un gest frumos, despre bunătate, asa cum trebuie sa fie toata lumea, nu conteaza cat de mic sau mare esti!(Popescu Amina, din clasa I E)

    RăspundețiȘtergere
  22. Foarte tare, doamna! Nu conteaza ca l-am mai vazut! :)) Mi-a placut sa stiu ca il vedem toti, impreuna! (Marius)

    RăspundețiȘtergere
  23. Impresiile despre filmul Horton
    - mi-a placut de Horton si de domnu primar
    - nu mi-a placut de mama cangur cand se purta urat cu Horton si nici de cei din consiliu care se purtau urat cu primarul. (Stefan Farkas clasa a 3-a B)

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna seara, sunt Elena Farkas.
    Impresile mele în legătură cu filmul Horton:
    - mi-a placut filmul foarte mult,
    - cred ca ideea filmului este : sa crezi în ceva chiar dacă nu îl vezi (Elena Farkas clasa a 2-a D)

    RăspundețiȘtergere
  25. Mi a placut de Horton pentru ca e curajos si creativ.
    Invatatura: Trebuie sa ne respectam unii pe altii indiferent cum suntem!
    Parerea mea/cum a fost: Filmul Horton a fost superb pentru ca a fost cu animale.
    Goitu Lucas, IID

    RăspundețiȘtergere
  26. Horton e pur si simplu genial. Mi ar placea sa fie prietenul meu!

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred ca Horton ne invata curajul, determinarea, respectul fata de orice fiinta oricat de mica ar fi ea.

    RăspundețiȘtergere
  28. Horton e atat de amuzant! E o fiinta buna de la care chiar avem ce invata!

    RăspundețiȘtergere
  29. Am indragit filmul Horton pentru ca: este despre prietenie, personajul principal isi apara prietenii din minusculul sat chiar cu pretul libertatii sale, ne ofera un exemplu bun de urmat.

    RăspundețiȘtergere
  30. Stimată doamnă consilier,

    Am vizualizat filmul trimis de dumneavoastră și vreau să spun că a fost minunat. Momentul meu preferat a fost când Horton s-a dus să înoate. Abia aștept să văd următorul film sugerat.
    Cu respect,
    elevul Tănase Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  31. Desenul trimis de dumneavoastra a fost educativ si amuzant. Personajul principal, Horton, e un exemplu de urmat de noi toti. El stie sa apere o prietenie, o lume mica ascunsa intr un fir de praf, e perseverent si increzator in ceea ce simte.

    RăspundețiȘtergere
  32. Horton e perseverent si crede ca orice fiinta e importanta. sa fim ca Horton! (Radu)

    RăspundețiȘtergere
  33. Horton salveaza lumea. Ca noi acum. #staiacasa

    RăspundețiȘtergere
  34. Povestea lui Horton este foarte
    interesantă. Este vorba despre
    prietenie.
    Din această poveste am învățat
    că prietenia este mai importanta
    decât orice și că orice ființă
    este importantă oricat ar fi ea de mica.
    Horton este un exemplu de
    urmat de toți deoarece
    știe sa apere o prietenie.

    Badulescu Irene

    Clasa a VI - a A

    RăspundețiȘtergere
  35. În povestea lui Horton este vorba despre prietenie. El ne arata ca prietenia adevărată este foarte importanta și ca orice fel de ființă contează. Pentru mine, Horton este un exemplu de urmat. (Corina Kiki)

    RăspundețiȘtergere
  36. BUNA ZIUA,

    MA NUMESC DIRVA NICOLAS SI SUNT CLASA PREGATITOARE B. AM VIZIONAT FILMUL CU HORTON SI MI-A PLACUT FOARTE MULT . EU AM ANTELES DIN ACEST FILM CA EI SUNT PRIETENI SI CA EI AVEAU MICI PROBLEME SI SE AJUTAU INTRE EI.

    NICOLAS D (pregatitoare)

    RăspundețiȘtergere