marți, 24 martie 2020

De dragul de a simți vântul (5)

#impreunasuntembine


Zilele astea triste am chef sa va arat locuri frumoase.
(nevoie izvorata din credinta mea in puterea infinita a Vietii)
Prezentul se intrepatrunde cu trecutul, cu viitorul, cu viata asta, cu altele… devenind una.
Urcati in acest balon cu care calatoriile sunt posibile.
Sa plecam doar asa: de dragul de a simti vantul.


Azi: Camino del Norte
Pentru noi a fost cel de-al doilea Camino! De astă dată: Camino del Norte, cale de 890 km  (967,3 km, cu corectie de panta  ;), pas cu pas pe țărmul Atlanticului, din Irun la Santiago de Compostela și de-aici la Capătul Pământului, la Finisterre.
Categoric cel mai frumos Camino! Un loc magic pe harta vieții noastre. Un moment de echilibru perfect pe care l-am trait cu uimire, inchinandu-ne in fata miracolului ca suntem.

PS. Spania! Iubesc aprig tara asta. Cu cat am descoperit-o mai mult cu atat mi s-a inradacinat in inima.
Spania, fa-te bine, scumpo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu