vineri, 27 martie 2020

Impreuna (chiar) suntem bine!!!



Oameni buni,
(in toata "nebunia asta") Eu chiar sunt fericita!
Am atatea dovezi ca (intr=un final) totul va fi bine!
Uitati doar doua primite acum, fix in aceeasi clipa.
Pe mail: “Bună ziua! Ma numesc B. Dragos. Ș. si sunt elev în clasa a ll a A.Va trimit un curcubeu din baloane în formă de inimi.”
Pe wp: “Scuzati-ma daca va deranjez, dar am facut un fel de puzzle dintr-o bucată de gresie! Uitati!...Stiu ca nu se pot folosi filmulețe in revista. Le-am trimis doar pentru ca stiu ca va plac lucrurile interesante.” Luca.
Nu e zi sa nu ma topesc! (sper sa mai ramana ceva din mine la finalul acestei perioade!

#impreunasuntembine


 *Nu stiu daca noi (cei mari) putem sa salvam planeta, dar sigur ei (cei mici) pot!

16 comentarii:

  1. Bianca Valentin Sunt mandra de el! O sa ți-l prezint, că doar suntem vecine. Superb!🌈

    RăspundețiȘtergere
  2. Rodica Guritanu Acum vedem ce copii talentați avem..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut mai demult! Acum vedem profunzimea sentimentelor noastre! ;) <3

      Ștergere
  3. Mariana Serbanoiu Bravo !FELICITĂRI !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mariea Crasmaru O dovada in plus ca esti un om deosebit. Faptul ca esti pretuita si iubita de elevi, in ziua de astazi, este lucru mare.😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, nu! Sunt ei absolut speciali! Eu doar ma bucur ca ma primesc in lumea lor! <

      Ștergere
  5. Roxana Laudatu: Foarte frumos 🌈❤️

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe grupul FB, postarea a depasit 150 de aprecieri! Multumim! Impreuna chiar suntem bine! <3

    RăspundețiȘtergere