Exerciţiu de autocunoaştere/intercunoaştere
Concepte-cheie: autocunoaştere; calităţi; defecte; abilităţi; interese; pasiuni; reuşite; imagine de sine; stimă de sine; intercunoaştere; lucru în echipă
Materiale necesare: coli de hârtie în formă de aripi de fluture, creioane colorate, carioci, rolă de scotch
Durata: 50 min.
Scenariul activităţii: Fiecare elev primeşte o bucată de hârtie, care reprezintă o aripă de fluture, fără să ştie acest lucru.
Pe bucata de hârtie primită, care are forma unei aripi de fluture, scrie un scurt eseu în care se descrie pe sine.
După ce au scris povestea, elevii găsesc un coleg/o colega cu care formează un fluture - lipesc cele două foi şi îşi citesc eseurile.
Pe corpul fluturelui, cei doi elevi noteză punctele comune.
Analiza activităţii: Ce a fost dificil/uşor? Cum v-aţi simţit în această activitate, de la început până la sfârşit? Ce puncte comune aţi găsit? etc.
foarte frumoasa ideea. o sa o folosesc si eu. multumesc!
RăspundețiȘtergereMultumesc pt aprecieri! Ma bucur "sa zburam" impreuna!
RăspundețiȘtergere